Reacties voor: Software-update voor AirPods beschikbaar, bevat kleine bugfixes
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Inderdaad gaat deze update snel, aansluiten en voila hij is klaar. Wel raar dat Apple geen uitleg geeft hierover, mooi dat iCulture dit wel doet!
@Ed: Zojuist nieuwe Airpods ontvangen die eind december besteld zijn. Uitlevering nieuwe batch is dus weer begonnen.
@Ed: Uitleg is dus niet nodig omdat het zo simpel is. Waarom iets uitleggen waar je anders niks van merkt?
@Ed: Inderdaad! Top! Hopelijk is de bug van de leeglopende batterij gefixt.
Superupdate. De oortjes zitten nu veel lekkerder.
Ik moest lachen.
Zou nice als ze iets kunnen toe voegen in de trend van:
2x tikken op linker-oordopje = nummer terug
2x tikken op rechter-oordopje = nummer vooruit
Bij mij zaten ze al goed. Ik ben iig blij dat ik de earpods nu een zwarte kleur kan geven. Hopelijk komen er in toekomstige updates nog meer kleuren bij zoals blauw!!
Hopelijk loopt die case niet meer zo snel leeg.
Dit zou ik ook wel willen zien in de volgende update!
Sjucht … nieuwe bug ??
Op mijn ipad 2 werkt volume niet goed meer in combinatie met de airpods.
Volume begrenzing staat niet aan maar klinkt redelijk zacht ( klinkt als half volume ) … wanneer ik de volume regeling volluit zet … gebeurd er niets ….. wanneer ik volume regeling op ongeveer 10% zet word het geluid ineens zachter.
Voor update geen issue …. ook geen issue op mijn iphone 7
sinds deze update pauzeerd ie niet meer als ik er eentje uit m’n oor haal en blijft spelen als ze op tafel liggen. kan misschien ook aan de public beta liggen.
Hier pauzeert ie ook niet meer na uit nemen van 1 pod….
Had ik ook! AirPods opnieuw gesynchroniseerd en toen werkte het wel!
Misschien moet je de Airpods resetten. zie
Hier reageert ie nu veel sneller in combinatie met m’n iphone 5s. Pauzeren is sneller en als verbind met 1 airpod in verbind hij bijna meteen. Top!
Als ik klik op die SEID code, gebeurt er helemaal niks. Ik krijg géén versie nummers te zien. De SEID code is ook grijs. Wat is daaraan te doen? (Ik heb verder precies alles gedaan zoals aangegeven!)
Edit 1: Wacht even…kopje AirPods ónder SEID… Dat kopje staat er bij mij helemaal niet. Er staat onder alleen ‘Juridische informatie’ en ‘Vertrouwen van certificaten’. Hoe kan ik dat fixen?!
Edit 2: Ah…dom dom dom… ik had het dekseltje van de oplaadcase niet open gedaan. Als je dat wel doet, zie je inderdaad kopje AirPods en ik heb de nieuwe update al.
Ik denk dat de volgende bugs toch aangepakt zijn:
– batterijprobleem oplaadcase (wellicht doordat ín de case de AirPods vaak aanbleven en de case daardoor bleef opladen.
– connectieprobleem tijdens muziek luisteren (en wellicht ook bellen). Bij mij viel geluid vaak even kort uit.
– niet altijd opengaan van batterijschermpje na openen deksel case.
Al deze klachten had ik. AirPods na overleg met AppleCare voor garantie weggebracht. Na enige tijd teruggekregen zónder reparatie. Toch lijken de problemen opgelost. Waarschijnlijk dus door de software-update.
@Dgh: iPad 2 heeft ook geen iOS 10, dat is vereist voor de AirPods
PS: toen ik drie weken geleden AppleCare aan de telefoon had over de problemen met m’n AirPods /oplaadcase, wisten ze daar nog niet hoe een software update uitgevoerd zou moeten worden.
Zoals ik al zei … voor update deed ie het prima.
Daarbij …. ios versie maakt niet uit … hij werkt dan gewoon als standaard BT headset ( zonder w1 ondersteuning ) en dat heeft nix met volume te maken.
Heb het gister en vandaag getest en kan bevestigen dat hiermee de bug van de leeglopende case gefixt is. Batterij nog steeds op 100%! We kunnen dus eindelijk weer met de deksel spelen, als zijnde een zippo 😀
Verbinding verbreken en weer opnieuw verbinden lost inderdaad het “probleem” op….