Als je in Almere of Diemen woont, kun je een nieuwe app van Albert Heijn testen. Met de AH-Foodsie-app kun je zien op welke producten een sticker met 35% korting zit.
Dan ga je thuis op de bank kijken welke artikelen een sticker hebben, en dan kom je een half uur later in de winkel en dan heeft een ander ze al gekocht.
Ik snap hem niet helemaal. 🙂
mhoutman
OT @degene die verantwoordelijk is voor mobile app ontwikkeling bij AH:
Lang geleden heette op de iPhone jullie app “Appie” gewoon “Appie”. Nu staat er “AlbertHeijn” en dan ook nog eens aan elkaar geschreven.
De 35% korting app, vandaag geïntroduceerd, heet om onduidelijk redenen “AH Foodsie”. Geen idee wat Foodsie met korting te maken heeft, maar het app icoontje is gelukkig wel herkenbaar.
Advires: Noem de Appie app gewoon “Appie” en de 30% Korting app gewoon “35% korting” dat spreekt de mensen meer aan. De korting app mist overigens een zoekfunctie !
PS: Zet al je apps in de nieuwe App Store categorie: Winkelen
Daan
Origineel geplaatst door mhoutman
De 35% korting app, vandaag geïntroduceerd, heet om onduidelijk redenen “AH Foodsie”. Geen idee wat Foodsie met korting te maken heeft, maar het app icoontje is gelukkig wel herkenbaar.
Ik vind de titel juist wel aardig; eten dat snel weg moet, ‘food’ en ‘foetsie’, snappie? 😉
Nu maar eens kijken hoe snel dit naar meer filialen uitgerold kan worden, ik ben nieuwsgierig…
Tim
Origineel geplaatst door Daan:
Ik vind de titel juist wel aardig; eten dat snel weg moet, ‘food’ en ‘foetsie’, snappie? 😉
Nu maar eens kijken hoe snel dit naar meer filialen uitgerold kan worden, ik ben nieuwsgierig…
Ik had die link nog niet eens gelegd, maar idd wel grappig. Dat gezegd hebbende: het hoeft niet altijd grappig maar gewoon duidelijk is ook niets mis mee. Ik juich dit initiatief zeker toe: ik ben een van degenen die vaak pas op de dag zelf in de supermarkt beslist, en hierbij ook de 35% korting aanbiedingen als leidraad heeft. Met dit systeem is er een grote(re) kans dat die aanbiedingen eerder uitverkocht zijn en ik pech heb, maar ik heb dat er wel voor over: beter zo dan dat er eten wordt weggegooid.
René
Als AH’er vind ik dit een leuk initiatief, maar vraag me af hoeveel werk dit achter de schermen kost om dit bij te houden.
Kassa registreert wel of iets met 35% wordt verkocht, maar nog geen systeem weet of er iets met 35% is gestickerd.
Ben benieuwd hoe deze proef verloopt.
K. Hendriks
Goed initiatief, maar dit is toch niet nieuw? Gebruik al een tijd de app Afgeprijsd bij de Albert Heijn hier in Eindhoven, werkt prima. Doen ook andere supermarkten zoals de Plus aan mee.
Hij is ook niet voor jou…
On topic, ga deze proberen, kom in een van de proef filialen en shop toch al met mijn iphone “appie” lijst, dus kleine moeite.
Haden we nou net niet een App Store categorie: Winkelen ? 🙂
Dan ga je thuis op de bank kijken welke artikelen een sticker hebben, en dan kom je een half uur later in de winkel en dan heeft een ander ze al gekocht.
Ik snap hem niet helemaal. 🙂
OT @degene die verantwoordelijk is voor mobile app ontwikkeling bij AH:
Lang geleden heette op de iPhone jullie app “Appie” gewoon “Appie”. Nu staat er “AlbertHeijn” en dan ook nog eens aan elkaar geschreven.
De 35% korting app, vandaag geïntroduceerd, heet om onduidelijk redenen “AH Foodsie”. Geen idee wat Foodsie met korting te maken heeft, maar het app icoontje is gelukkig wel herkenbaar.
Advires: Noem de Appie app gewoon “Appie” en de 30% Korting app gewoon “35% korting” dat spreekt de mensen meer aan. De korting app mist overigens een zoekfunctie !
PS: Zet al je apps in de nieuwe App Store categorie: Winkelen
Ik vind de titel juist wel aardig; eten dat snel weg moet, ‘food’ en ‘foetsie’, snappie? 😉
Nu maar eens kijken hoe snel dit naar meer filialen uitgerold kan worden, ik ben nieuwsgierig…
Ik had die link nog niet eens gelegd, maar idd wel grappig. Dat gezegd hebbende: het hoeft niet altijd grappig maar gewoon duidelijk is ook niets mis mee. Ik juich dit initiatief zeker toe: ik ben een van degenen die vaak pas op de dag zelf in de supermarkt beslist, en hierbij ook de 35% korting aanbiedingen als leidraad heeft. Met dit systeem is er een grote(re) kans dat die aanbiedingen eerder uitverkocht zijn en ik pech heb, maar ik heb dat er wel voor over: beter zo dan dat er eten wordt weggegooid.
Als AH’er vind ik dit een leuk initiatief, maar vraag me af hoeveel werk dit achter de schermen kost om dit bij te houden.
Kassa registreert wel of iets met 35% wordt verkocht, maar nog geen systeem weet of er iets met 35% is gestickerd.
Ben benieuwd hoe deze proef verloopt.
Goed initiatief, maar dit is toch niet nieuw? Gebruik al een tijd de app Afgeprijsd bij de Albert Heijn hier in Eindhoven, werkt prima. Doen ook andere supermarkten zoals de Plus aan mee.
Nutteloos en ik snap er eigk niks van
Hij is ook niet voor jou…
On topic, ga deze proberen, kom in een van de proef filialen en shop toch al met mijn iphone “appie” lijst, dus kleine moeite.