Apple gebruikt het Twitter-account @Apple al om onzichtbare reclametweets te posten. Je kunt het zelf ervaren door zo'n bericht te retweeten. Maar eigenlijk aapt Apple daarmee Samsung na.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 8 reacties
Dhbd
Aapt Samesung na? Die functionaliteit die Apple hier gebruikt is gewoon een feature van Twitter.
Duo
Apple copieert Samsung steeds vaker. Woensdag weten we of dat op nog meer fronten gebeurt 😉
Rick
Samsung altijd nummer 1 😛
Ad
Dat logo is niet moeilijk
vuurvreter
“Je ontvangt meteen een ‘persoonlijk’ bericht terug van Apple’s Twitter-account om aan te geven dat je een herinnering krijgt.”
Dan ben ik de uitzondering op de regel, zeker?
Niets ontvangen afgelopen 2 uur.
Koert
Ja, dat kopieergedrag… Er gaan zelfs geruchten dat binnenkort de iPhone Galaxy S7 wordt uitgebracht…
Frits
Laten we onderhand eens kappen met dat die kopieert dat van die… Heeft totaal geen toegevoegde waarde. In dit geval is Samsung ook niet de eerste die dit doet maar ook gewoon gebruik maakt van de mogelijkheden die door Twitter geboden wordt
Ferryman
Origineel geplaatst door Frits Laten we onderhand eens kappen met dat die kopieert dat van die… Heeft totaal geen toegevoegde waarde. In dit geval is Samsung ook niet de eerste die dit doet maar ook gewoon gebruik maakt van de mogelijkheden die door Twitter geboden wordt
Aapt Samesung na? Die functionaliteit die Apple hier gebruikt is gewoon een feature van Twitter.
Apple copieert Samsung steeds vaker. Woensdag weten we of dat op nog meer fronten gebeurt 😉
Samsung altijd nummer 1 😛
Dat logo is niet moeilijk
“Je ontvangt meteen een ‘persoonlijk’ bericht terug van Apple’s Twitter-account om aan te geven dat je een herinnering krijgt.”
Dan ben ik de uitzondering op de regel, zeker?
Niets ontvangen afgelopen 2 uur.
Ja, dat kopieergedrag… Er gaan zelfs geruchten dat binnenkort de iPhone Galaxy S7 wordt uitgebracht…
Laten we onderhand eens kappen met dat die kopieert dat van die… Heeft totaal geen toegevoegde waarde. In dit geval is Samsung ook niet de eerste die dit doet maar ook gewoon gebruik maakt van de mogelijkheden die door Twitter geboden wordt
👍