Reacties voor: Apple Benelux begint 1 juni met webcare via Twitter (Update)

Apple gaat op 1 juni starten met webcare: ze hebben een Twitter-account geopend waar je vragen over reparaties, bestellingen en problemen kwijt kunt.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 17 reacties

  1. mooi dat is een stuk handiger

  2. ooh, dat is goed nieuws..zullen een hoop mensen gebruik van maken denk ik!

  3. Zal een tijd worden :).

    Zo ver als apple voor ligt op de concurrentie met hardware en inovatie, zoveel liggen ze achter op klantenservice.

  4. 1 juni: haha iPhone datum?

  5. Kan me niet voorstellen dat Apple (Benelux) dit doet…

  6. Goed initiatief.

  7. Moehahahahahahaha….. goeie grap jongens! Apple heeft al zo’n kanaal en is te breiken met de ouderwetsche telefoon onder nummer 0900 7777703.

  8. Iedereen kan zo’n twitter aan maken, ik vond het er al amateuristisch uit zien. Ik ben benieuwd.

  9. rrrright

  10. Wat ik me afvraag is hoe tipgever @evr terecht is gekomen bij dit Twitter-account?

  11. Heb gelijk maar even Apple_WebcarePlus geregistreerd. Als je 10 euro p.mnd overmaakt op mijn rekening doe ik ook net alsof ik Apple ben en geef ik je het gevoel dat je enorm belangrijk bent voor Apple als klant.

  12. Ik denk het niet, anders zouden ze wel ‘Benelux’ in de naam stoppen. Als ergens anders in de wereld Apple ook zo’n service wil starten, zal dit veel verwarring brengen.

  13. @Jeroen (http://twitter.com/JeroeniP): ik heb een standaard search actief op twitter met keyword webcare en daar kwam dit account naar boven.

    Heb aangeven dat het lijkt of Apple er mee start, maar heb zelf ook mijn twijfels en (nog) geen officiële bevestiging. Wellicht hopen we met zijn allen er iets te veel op.

  14. Niks voor Apple zoiets en al helemaal niet op lokaal niveau. Apple Benelux mag niks, dus dit lijkt me sterk.

  15. Is zo fake als wat. Ten eerste zijn ze daar simpelweg te gesloten voor en ten tweede als het uberhaupt zou zijn zou er altijd een NL in de naam staan.

  16. Worden dit soort berichten dan echt niet ook maar een beetje gecontroleerd voordat ze live gaan? Is een primeurtje hebben nu echt zoveel belangrijker dan de authenticiteit van het bericht?

  17. Hoeveel dagen heeft een persvoorlichter nodig om eea uit te zoeken en terugkoppeling te geven? 😉

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.