Reacties voor: Apple biedt excuses voor MobileMe-lancering en geeft 30 dagen bonus
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Toch netjes van Apple dat ze een maand gratis geven nu.
Wel jammer dat ze het “push” gedeelte niet echt waar konden maken.
Dat was immers wel een grotere verandering, waar ze MobileMe en de iPhone mee de hemel in prezen…(A)
Tja …. ze geven dus toe dat ze ons misleid hebben met het woordje “push”, maar ja, de buit is al binnen ….
Lijkt mij een simpele update voor o.a. Leopard gebruikers…en Windows ook uiteraard. Wanneer er een verandering plaatsvindt meteen syncen met MobileMe. Als dat werkt heb je werkelijk “Push”.
Ja, nu eerst dat gedraai.
Wie trouwens snapt wat het probleem is met de desktop-push, mag het zeggen.
Ze kunnen toch simpel een MM-sync uitvoeren na elke save in iCal en Adressbook?
Mooi voorbeeld van Apple aan T-mobile. Vertragingen met activatie etc. Maandje gratis bellen?
push werkt natuurlijk wel 2 kanten op; push vanuit je desktop naar MobileMe moet inderdaad een peuleschil zijn. Push vanuit mobileme naar desktop kan niet vanuit de desktop geinitieerd worden. Dus daar moeten ze meer werk aan verrichten. Hoewel dat ook niet zo spectaculair hoeft te zijn : de iPhone 2.0 software kan het immers ook…
Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar ik kan nog steeds niet syncen tussen m’n Mac (Ical, contacts) en Windows (Outlook 2003) PC. Ik krijg nog steeds de foutmelding dat de data inconsistent is. Dus hoe kunnen ze nu spreken over het feit dat de problemen opgelost zijn.
Da’s nou typisch Apple voor mij 😉
@joost
Forget it!
T-Mobile geeft geen ruk om zn klanten
Ps,
Over push van the desktop apps naar mobileme :
“So even though things are indeed instantly pushed to and from your iPhone and the web apps today, we are going to stop using the word “push” until it is near-instant on PCs and Macs, too.”
Daaruit maak ik op dat ze d’r wel mee bezig zijn.
Hopelijk hoeven we niet te wachten tot snow leopard.
@Joost:
Kreeg vandaag mijn nota binnen van de verzekering van T-Mobile. Hadden die mafkezen hem op mijn privé naam gezet ipv. op mijn bedrijf. Wéér geregel en gezeik.
Denk dat ik maar eens om twee maanden ga vragen…
Jammer van de Push, lijkt me inderdaad ook simpel op te lossen met een update… Als de iPhone dit wel kan, dan moet een Leopard dat toch ook kunnen?
Wel knap dat ze 1 maand gratis geven, nu heb ik 3 maand free 😉
Ik heb nog steeds op me.com dat ik bij mail een bovenbalk te zien krijg en voor de rest niks…
Dus geheel opgelost zijn de problemen nog niet. 🙁
Trouwens het aangepaste advertentietje klopt nog steeds niet.
Let op de dubbele pijlen!!
http://att.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=124482&d=1216022123
Terecht dat Apple dit doet. Al hadden ze het natuurlijk ook bij een paar dagen kunnen laten. Persoonlijk werd ik gek van het ‘contacts’ gedeelte. Gegevens die verdwenen, zoals telefoon nummers, en het synchroniseren naar de Ipod ging ook alles behalve vlekkeloos. Maar hopelijk zijn de problemen nu opgelost.
Nou ik heb MobileMe zojuist geactiveerd, maar krijg een foutmelding dat mijn account gemigreerd moet worden, terwijl ik nog nooit een .mac of mobileMe account heb gehad. Bij account status staat volledig abonnement.
Ik stap over een maand of 3 in
Your account will automatically renew in 364 days… +30 dus…
… dus nu wachten hoelang dit duurt voordat het is opgelost… fraai trouwens dat ze na de betaling dit soort dingen zomaar kunnen wijzigen!
Kun je je geld terugeisen hierdoor?
Het werkt allemaal prachtig, zolang je @me.com gebruikt. Helaas gebruik ik zo’n 10 POP-accounts en is MM + iPhone voor mij dus waardeloos, enigste optie is het kopen van een server of het inhuren daarvan.
Ik heb vandaag mobile.me geactiveerd…. bijna niets werkt. kan mijn pc nog steeds niet syncen en ook de account-instellingen op de iphone kunnen niet worden opgeslagen…. Ook zie ik nog steeds niets op het ‘mail-scherm’ online. en als ik mail naar mijn @me.com adres komt het met foutmelding retour… zucht…
@Bob:
Ik kan je gerust stellen je bent niet de enige die dit probleem heeft.
@Bob Voor mij wás het hetzelfde. Duurde een dag, en ineens reageerde alles vlot (dit speelt op afgelopen zaterdag en zondag). Nu loopt alles goed.
Nou ja, alles?
1. Ik krig geen synchronisatie met Outlook Webaccess….. oftewel Microsoft Exchange (2003). Iemand tips?
2. Ik hoor niemand klagen dat ik per se Explorer 7 of Safari of Firefox moet gebruiken voor Mobile ME…. Op mijn werk heb ik nog Explorer 6 en geen bevoegdheden om te upgraden of te switchen naar Safari…. fijn, heb ik dus NIETS aan Mobile ME op mijn werk.
@tripwire:
Ik denk niet dat 1 van jullie met zulk commentaar enige idee hebben, hoe hard er gewerkt wordt voor de klanten in de T-Shops. En geloof mij, dan heb ik het niet over verkoop; SERVICE!..
Internet Explorer 6? Pfffffffff. Lekker werk dan. Zelfs de bange poeperts op mijn werk hebben FF geinstalleerd……
IE 6 en IE 7 zijn het grootste brevet van onvermogen sinds Windows ME (no pun intended)
Arme SneakerStyle……
@SneakerStyle
Snap ook wel dat je het niet leuk vind om te horen, maar als je klanten met een kluitje het riet in stuurt, wat in mijn geval is gebeurd, moet je niet verwachten dat diezelfde klanten fair and balanced blijven.
@Ivar. Je wil niet weten hoe bang…. Ze (lees: de ICT boys van mijn werk) weigeren zelfs uitdrukkelijk elke vorm van ondersteuning voor alles wat ook maar met een Apple-logo te maken heeft.
Overigens: is Vista niet een nog groter brevet van onvermogen???
Hulde aan Ivar en Tommeydejager! Hoe jullie er in slagen om in een posting over een grote wanprestatie van Apple nog MSFT weten te bashen, briljant!
Wat is iedereen toch opvallend mild over dit debacle?
Nou, het IS langzamerhand MSF.
Wie zodanig onwel is geworden van MobileMe dat hij het wil opzeggen, krijgt nu een maand extra. Je hebt geen keus meer-je KAN er niet vanaf!! En het werkt nog steeds niet!
Dus je zit nog een maand langer te ergeren om iets dat knudde is!
Dus verdien je eigenlijk nog een maand.
Maar misschien werkt het nog steeds niet!
Goto 1
End
Te hopen dat die 15mins binnenkort verleden tijd zijn… Blijkt er nogal veel stroef te lopen voor het moment:
Vertragingen bij de MobileMe klantenservice
Ohja, ze hebben nog tijd tot ik mijn iphone heb :p