Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 27 reacties
Walden
BMW i3 is niet de slechtste keus qua technologie. Alleen laat ze alsjeblieft een wat ooglijker auto bedenken dan deze karikatuur van een Multipla!
Met een beetje flitsender design gaan ze hun Applecars dan vast veel beter in EU verkopen dan onze broeders uit München. Moeten ze wel lering trekken uit de doorgeschoten designgekte van de Applewatches, trouwens.
Vesper
Komt er dan ook een 18 karaat goude versie uit?
Marc
Siri, breng me naar huis
Of via mijn Apple watch, Siri, kom me ophalen.
Johnnydebelg
Als de polsbandjes van de Apple watch al veel kosten wat gaan de rubberen wielen voor deze auto kosten. Aan iedereen begin al maar te sparen als je hem wil hebben.
Danny de Ruiter
Zou een zeer goede basis zijn qua design, materiaal en gevoel. Alleen het eindontwerp vind ik niet geslaagd, daar zou Apple iets kunnen betekenen!
Doe ook maar een Apple fiets voor de mensen zonder rijbewijs
MLVC
Beetje rare vertaling van het (originele?) artikel op macrumors, waarin staat dat Apple “was in talks with BMW” (verleden tijd), waarbij de redactie er hier maar “wil” (tegenwoordige tijd) van maakt.
Gerben
De i3, hahahaha. Alleen met het design van een i8 zou het enigszins in de buurt kunnen komen.
Relph84
Als Apple zich nou puur zou bezig houden met systemen in de auto’s te bouwen dan zou dat voor meer mensen interessanter zijn. Niet iedereen wil een BMW en niet iedereen zit te wachten op 2020 terwijl deze technologie al makkelijk toe te passen is. Off-topic; toch vraag ik me af of er ooit een waardige concurrent komt voor Apple, de prijzen die apple hanteert slaan eigenlijk nergens op. Technologie ontwikkelingen worden steeds beter en goedkoper alleen bij apple wordt alles duurder! Als die auto ooit wordt gemaakt dan moet je er zeker 60 tot 70 duizend voor neerleggen. Oftewel alleen de echt groot verdieners kunnen het aanschaffen.
Over smaak valt niet te twisten, buiten dat ik liever een auto met een “conventionele” zuigermotor op waterstofgas zou zou rijden (heeft BMW al) vind ik dit een mooi elektrisch karretje .
macaanzee
Het zou zomaar kunnen. Als je het model iets ophoogt, en wat ronder maakt, gaat het aardig op een appel lijken en kan het steeltje er ook op. (Antenne!)
fritsie
Dan had Michael Hasselhoff alias Michael Knight met Kitt destijds een vooruitziende blik. Met een Apple Watch en Apple CAR lijkt het toch echt mogelijk te worden dat je via Siri op je horloge je auto laat voorrijden ! En in de auto via Siri de Apple CAR van alles laat uitzoeken !!
Bastian
Origineel geplaatst door fritsie Dan had Michael Hasselhoff alias Michael Knight met Kitt destijds een vooruitziende blik. Met een Apple Watch en Apple CAR lijkt het toch echt mogelijk te worden dat je via Siri op je horloge je auto laat voorrijden ! En in de auto via Siri de Apple CAR van alles laat uitzoeken !!
Klopt, de makers van Knightrider had wel iets voor zijn ogen. Over StarTrek zit ook wel iets in met touch, maar volgens mij vond Steve Jobs StarTrek helemaal niets of ik heb dit overheen gelezen in de biografie. De Apple CAR (niet K.A.R.R.? 😜😂) met Siri via Apple Watch aardig in buurt als de echte Knightrider.
Gabor
Wat een stellige tekst.
En ik kan me niet voorstellen dat Apple voor een driedeurs kiest. Ik verwacht toch meer iets in het hoge segment, a la Audi A6
Walden
@Gabor: Haha, hij is gebaseerd op een BMW i3, krijgt het innovatieniveau van een Airforce One en het prijskaartje van een Bugatti Veyron. Tenzij je de Sport uitvoering neemt, dan krijg je de bugetprijs*.
*ca BMW M6 coupe.
Ferryman
Origineel geplaatst door Gabor Wat een stellige tekst.
En ik kan me niet voorstellen dat Apple voor een driedeurs kiest. Ik verwacht toch meer iets in het hoge segment, a la Audi A6
Ehhh, hoezo driedeurs? De i3 is vijfdeurs hoor.
Dan is vierdeurs zoals de A6 dus juist een stap terug 😁 (en wel erg reactionair voor een Apple).
Dan is vierdeurs zoals de A6 dus juist een stap terug 😁 (en wel erg reactionair voor een Apple).
Heb je er al eens achterin gezeten? Dat zijn geen volledige deuren hoor.
Knarf
Apple begint steeds meer op een Aziatisch bedrijf te lijken. Kijk eens naar Honda, Suzuki, Yamaha, … die maken ook van alles. Van grasmaaier tot gitaar tot auto tot kurkentrekker.
iNick
Jongens, het gaat om de opvolger van de huidige i3. Dus baseer je niet op het huidige model en technologie. Het zou me trouwens niets verbazen als de gesprekken gegaan zijn het delen van het platform waarop de auto gebouwd gaat worden. Voor BMW zou dit een interessante optie kunnen zijn om naast het eigen merk en Mini, de ontwikkelingskosten ook nog eens met een derde partner te kunnen delen. Apple zal daarnaast vast met een eigen carosserievariant (model) komen. Maar een eigen platform ontwikkelen kost goud.
Bram
toch even dit (ik citeer): In de VS verkoopt BMW procentueel meer elektrische auto’s dan andere autofabrikanten.
BMW i3 is niet de slechtste keus qua technologie. Alleen laat ze alsjeblieft een wat ooglijker auto bedenken dan deze karikatuur van een Multipla!
Met een beetje flitsender design gaan ze hun Applecars dan vast veel beter in EU verkopen dan onze broeders uit München. Moeten ze wel lering trekken uit de doorgeschoten designgekte van de Applewatches, trouwens.
Komt er dan ook een 18 karaat goude versie uit?
Siri, breng me naar huis
Of via mijn Apple watch, Siri, kom me ophalen.
Als de polsbandjes van de Apple watch al veel kosten wat gaan de rubberen wielen voor deze auto kosten. Aan iedereen begin al maar te sparen als je hem wil hebben.
Zou een zeer goede basis zijn qua design, materiaal en gevoel. Alleen het eindontwerp vind ik niet geslaagd, daar zou Apple iets kunnen betekenen!
Een van de meest lelijke auto’s van dit moment…
Siri: Sorry, ik kan u niet helpen, de accu is leeg!!
BMW i3 lelijkste auto ever
Werkt dat ook voor OV want niet iedereen kan zich de gouden koe veroorloven.
This comment made my day 😛
was dat niet de fiat multipla?
Doe ook maar een Apple fiets voor de mensen zonder rijbewijs
Beetje rare vertaling van het (originele?) artikel op macrumors, waarin staat dat Apple “was in talks with BMW” (verleden tijd), waarbij de redactie er hier maar “wil” (tegenwoordige tijd) van maakt.
De i3, hahahaha. Alleen met het design van een i8 zou het enigszins in de buurt kunnen komen.
Als Apple zich nou puur zou bezig houden met systemen in de auto’s te bouwen dan zou dat voor meer mensen interessanter zijn. Niet iedereen wil een BMW en niet iedereen zit te wachten op 2020 terwijl deze technologie al makkelijk toe te passen is. Off-topic; toch vraag ik me af of er ooit een waardige concurrent komt voor Apple, de prijzen die apple hanteert slaan eigenlijk nergens op. Technologie ontwikkelingen worden steeds beter en goedkoper alleen bij apple wordt alles duurder! Als die auto ooit wordt gemaakt dan moet je er zeker 60 tot 70 duizend voor neerleggen. Oftewel alleen de echt groot verdieners kunnen het aanschaffen.
Tenzij er een met een abbo ‘aangeschaft’ kan worden. Zit er een iBattery in, ipv een iSIM…
Over smaak valt niet te twisten, buiten dat ik liever een auto met een “conventionele” zuigermotor op waterstofgas zou zou rijden (heeft BMW al) vind ik dit een mooi elektrisch karretje .
Het zou zomaar kunnen. Als je het model iets ophoogt, en wat ronder maakt, gaat het aardig op een appel lijken en kan het steeltje er ook op. (Antenne!)
Dan had Michael Hasselhoff alias Michael Knight met Kitt destijds een vooruitziende blik. Met een Apple Watch en Apple CAR lijkt het toch echt mogelijk te worden dat je via Siri op je horloge je auto laat voorrijden ! En in de auto via Siri de Apple CAR van alles laat uitzoeken !!
Klopt, de makers van Knightrider had wel iets voor zijn ogen. Over StarTrek zit ook wel iets in met touch, maar volgens mij vond Steve Jobs StarTrek helemaal niets of ik heb dit overheen gelezen in de biografie. De Apple CAR (niet K.A.R.R.? 😜😂) met Siri via Apple Watch aardig in buurt als de echte Knightrider.
Wat een stellige tekst.
En ik kan me niet voorstellen dat Apple voor een driedeurs kiest. Ik verwacht toch meer iets in het hoge segment, a la Audi A6
@Gabor: Haha, hij is gebaseerd op een BMW i3, krijgt het innovatieniveau van een Airforce One en het prijskaartje van een Bugatti Veyron. Tenzij je de Sport uitvoering neemt, dan krijg je de bugetprijs*.
*ca BMW M6 coupe.
Ehhh, hoezo driedeurs? De i3 is vijfdeurs hoor.
Dan is vierdeurs zoals de A6 dus juist een stap terug 😁 (en wel erg reactionair voor een Apple).
Heb je er al eens achterin gezeten? Dat zijn geen volledige deuren hoor.
Apple begint steeds meer op een Aziatisch bedrijf te lijken. Kijk eens naar Honda, Suzuki, Yamaha, … die maken ook van alles. Van grasmaaier tot gitaar tot auto tot kurkentrekker.
Jongens, het gaat om de opvolger van de huidige i3. Dus baseer je niet op het huidige model en technologie. Het zou me trouwens niets verbazen als de gesprekken gegaan zijn het delen van het platform waarop de auto gebouwd gaat worden. Voor BMW zou dit een interessante optie kunnen zijn om naast het eigen merk en Mini, de ontwikkelingskosten ook nog eens met een derde partner te kunnen delen. Apple zal daarnaast vast met een eigen carosserievariant (model) komen. Maar een eigen platform ontwikkelen kost goud.
toch even dit (ik citeer): In de VS verkoopt BMW procentueel meer elektrische auto’s dan andere autofabrikanten.
Waarschijnlijk Tesla niet meegerekend?