Apple heeft een nieuwe reclamespot uitgebracht met de titel 'Now'. Hierin is te zien hoe je met de iPad allerlei dagelijkse bezigheden leuker en interessanter kunt maken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 18 reacties
KillRoy1972
Je kan zeggen wat je wilt over Apple, maar Apple kan als de beste reclamefilmpjes maken!
Sander
Moest bijna huilen 😉
Henk
Sorry hoor maar wat een dertien in een dozijn reclame. Ik vind de iPad 2 geweldig en uniek maar kom dan ook met een beetje unieke reclame. Naar mijn mening maakt Sony veel betere reclame ze zijn vaak een beetje vaag maar wel uniek. Beelden zeggen meer dan woorden: http://www.youtube.com/watch?v=o8fWXrpQfxw
Ikke
Mooie reclame hoe je gebruik maakt van zintuigen, kijken, luisteren, voelen, (emotie) etc. in een product terwijl je deze zintuigen op de oude vertrouwde wijze op dezelfde momenten nooit zou (kunnen) gebruiken!
Typisch Apple om dit te doen met natuurlijk……. hoe kan het ook anders… een iPad2 😀
@Henk, Sony is idd. reclame technisch een mooie reclame, maar de essentie duurt te lang. Apple doet het creatief en met speciefieke iPad kenmerken in 30sec.
Origineel geplaatst door Henk Sorry hoor maar wat een dertien in een dozijn reclame. Ik vind de iPad 2 geweldig en uniek maar kom dan ook met een beetje unieke reclame. Naar mijn mening maakt Sony veel betere reclame ze zijn vaak een beetje vaag maar wel uniek. Beelden zeggen meer dan woorden: http://www.youtube.com/watch?v=o8fWXrpQfxw
Weet je wat het grappige is: de devices van Apple werken daadwerkelijk zoals je ze ziet in de reclames, dat is bij Sony en kornuiten (Samsung, HTC etc.) zo gemaakt alsof het zo werkt.
Schijn bedriegt + wat het verschil maakt.
Henk
@bakman:
Ben ik met je eens ben zelf ook erg tevreden met mijn iPad 2 alleen als ik die reclame van Apple bekijk heb ik het idee naar een aflevering van Tell Sell te kijken met de kanttekening dat Apple zijn belofte WEL waar maakt en Tell Sell natuurlijk niet. Iets meer creativiteit had ik toch wel verwacht van Apple.
BiggNick
Apple speelt zoals sommige mensen hier al eerder vermelden in op de emotie. Het idee wat snel als “dertien in een dozijn” wordt vertaald, maar juist die emotie brengt een kijker/geïnteresseerde naar de realiteit.
Ook ik het maar met moeite uit, een hele zit hoor 29 seconden! pffffff 🙂
Dennis
Sorry Henk, hoe is het eind? Ben nl. in slaap gevallen..
Origineel geplaatst door Henk Sorry hoor maar wat een dertien in een dozijn reclame. Ik vind de iPad 2 geweldig en uniek maar kom dan ook met een beetje unieke reclame. Naar mijn mening maakt Sony veel betere reclame ze zijn vaak een beetje vaag maar wel uniek. Beelden zeggen meer dan woorden: http://www.youtube.com/watch?v=o8fWXrpQfxw
Ronald1959
De reclame van sony was echt slaapverwekkend. Ik moest echt mijn best doen om hem uit te kijken. Dan is de simpele reclame van Apple prettiger. Die heb ik twee keer gezien, omdat ik me er bij betrokken voelde.
Tjee, ik heb de producten van sony gezien en die zien er echt heel goed uit, maar je wilt toch zo’n product niet kopen met zulke teasers. Jammer hoor.
Gerard
Beste reclames? Moest bijna huilen?
Eh?
Rogier
Wat een slechte en zoetsappige reclame. En dan die weeiige stem eronder. Dit was pas een goede Apple reclame:
Oeffff, wat tandenbrekend zoet. Doet me denken aan de kwaliteit van de vroegere ‘candlelight’ gedichten met Jan van Veen (misschien een idee, de Nederlandse versie door hem laten inspreken?).
Gelukkig was ik al superblij met mijn Ipad2 voor dit reclame gedrocht.
Wat betreft de link van Rogier: superleuk! stoer, grappig, persoonlijk en interactief. Dat is een beter bij Apple passend imago!
Je kan zeggen wat je wilt over Apple, maar Apple kan als de beste reclamefilmpjes maken!
Moest bijna huilen 😉
Sorry hoor maar wat een dertien in een dozijn reclame. Ik vind de iPad 2 geweldig en uniek maar kom dan ook met een beetje unieke reclame. Naar mijn mening maakt Sony veel betere reclame ze zijn vaak een beetje vaag maar wel uniek. Beelden zeggen meer dan woorden: http://www.youtube.com/watch?v=o8fWXrpQfxw
Mooie reclame hoe je gebruik maakt van zintuigen, kijken, luisteren, voelen, (emotie) etc. in een product terwijl je deze zintuigen op de oude vertrouwde wijze op dezelfde momenten nooit zou (kunnen) gebruiken!
Typisch Apple om dit te doen met natuurlijk……. hoe kan het ook anders… een iPad2 😀
@Henk, Sony is idd. reclame technisch een mooie reclame, maar de essentie duurt te lang. Apple doet het creatief en met speciefieke iPad kenmerken in 30sec.
@Henk:
Pff, heb ik zelfs niet helemaal uitgekeken… zo saai…
Mooi? Ja, misschien wel, maar geeft me helemaal geen zin om naar hun toestel te grijpen…
VINDEN JULLIE PHOTOBOOTH OP DE IPAD 2 OOK ZO LEUK? HEBBEN JULLIE NOG TIPS OM TE DOEN OP MIJN IPAD 2? ALAVAST HEEEEEL EERRRGGG BEDANNKKTT
Ja, ik heb nog wel een tip voor je; moet je je capslock eens uitzetten en kijken wat er dan gebeurt… Graag gedaan ! 🙂
@mark:
+1!
Weet je wat het grappige is: de devices van Apple werken daadwerkelijk zoals je ze ziet in de reclames, dat is bij Sony en kornuiten (Samsung, HTC etc.) zo gemaakt alsof het zo werkt.
Schijn bedriegt + wat het verschil maakt.
@bakman:
Ben ik met je eens ben zelf ook erg tevreden met mijn iPad 2 alleen als ik die reclame van Apple bekijk heb ik het idee naar een aflevering van Tell Sell te kijken met de kanttekening dat Apple zijn belofte WEL waar maakt en Tell Sell natuurlijk niet. Iets meer creativiteit had ik toch wel verwacht van Apple.
Apple speelt zoals sommige mensen hier al eerder vermelden in op de emotie. Het idee wat snel als “dertien in een dozijn” wordt vertaald, maar juist die emotie brengt een kijker/geïnteresseerde naar de realiteit.
Reclame is emotie en emotie verkoopt !!
@HvC:
Ook ik het maar met moeite uit, een hele zit hoor 29 seconden! pffffff 🙂
Sorry Henk, hoe is het eind? Ben nl. in slaap gevallen..
De reclame van sony was echt slaapverwekkend. Ik moest echt mijn best doen om hem uit te kijken. Dan is de simpele reclame van Apple prettiger. Die heb ik twee keer gezien, omdat ik me er bij betrokken voelde.
Tjee, ik heb de producten van sony gezien en die zien er echt heel goed uit, maar je wilt toch zo’n product niet kopen met zulke teasers. Jammer hoor.
Beste reclames? Moest bijna huilen?
Eh?
Wat een slechte en zoetsappige reclame. En dan die weeiige stem eronder. Dit was pas een goede Apple reclame:
http://www.youtube.com/watch?v=FLjE6idB3qo&feature=youtube_gdata_player
@ rogier.. TOP!
Oeffff, wat tandenbrekend zoet. Doet me denken aan de kwaliteit van de vroegere ‘candlelight’ gedichten met Jan van Veen (misschien een idee, de Nederlandse versie door hem laten inspreken?).
Gelukkig was ik al superblij met mijn Ipad2 voor dit reclame gedrocht.
Wat betreft de link van Rogier: superleuk! stoer, grappig, persoonlijk en interactief. Dat is een beter bij Apple passend imago!