Apple heeft wederom twee nieuwe iPhone-reclames uitgebracht. 2 maanden na eerdere reclames Dine, Nature en Pass gaan de nieuwe reclames over het feit dat er inmiddels 100.000 applicaties in de App Store aanwezig zijn. De namen Song en Gift zijn niet zoals bij eerdere reclames leidend voor het onderwerp van de reclame. In Gift komen woorden als selecteer, speel en vind naar voren. Terwijl bij Song maken, je levenstijl en vinden overheersen.
Electronic Arts is als enige tweemaal vertegenwoordigd met The Sims 3 en Monopoly.
De applicaties die dit keer voorbij komen:
iPhone-reclame Song
- Jamie Oliver’s 20 Minute Meals (€ 5.99)
- Credit Card Terminal (€ 0,79) US ONLY
- Facebook (gratis)
- The Sims 3 (€ 5,49)
- Redfin Real Estate (gratis) US ONLY
- Shazam (gratis)
iPhone-reclame Gift
- Target (gratis)
- ColorChange (€ 2,39)
- The Snow Report (gratis)
- Monopoly Here & Now: The World Edition (€ 3,99)
- HotelPal (gratis)
- Zipcar (gratis)
Meer iPhone-reclames zijn te bekijken op de website van Apple.
Bron: iClarfied
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
de Auto openen enzo vind ik echt geweldig
dat dat gewoon kan met een telefoon.
wat word het volgende Tijdmachine?
iVliegen?
spijtig dat zipcar niet voor benelux is :p .. mr kan je dan niet in elke zipcar ? zal met een code zijn ofzo denkik 🙂
lol, is je batterij op, krijg je je auto niet meer open.
Of
Wat? Auto open maken? O heb je even? Ik start even een app op….
Of je start de app op onderweg naar de auto?
Ik zag overtlaatst een reclame op de Belgische tv en er was een app voor de batterij wat er allemaal veel verbruikt enzo..maar ik vind de
naam nietmeer filmpje..