Apple zou van plan zijn om Hyundai's E-GMP platform voor elektrische auto's te gebruiken. Als het doorgaat zijn daarmee ook veel specs van de Apple Car bekend. E-GMP maakt topsnelheden tot 250 kilometer per uur mogelijk en geeft de auto een bereik van 500 kilometer.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 9 reacties
Pieter
Prijskaartje van een paar ton moeten we niet van opkijken
Daan
@Pieter: Lijkt me overdreven, een ton zou goed kunnen. Prijzen vergelijkbaar met tesla model x zouden me niet verbazen.
TheRealMelvin
Stel je voor! Direct toegang tot apps, AR-apps. Je complete auto is via Carkit te bedienen. Misschien zelfs Knight Rider achtige-functies, zoals dat je de auto met een Apple Watch of Apple Glasses op te roepen.
Ik zelf snapte niet waarom Apple in de automotive businesses wil stappen, totdat ik op YouTube een video heb gezien waarin ze uitleggen wat voor een marges en omzet Apple kan halen met de Apple CAR…
Ik ben benieuwd!
N.
Hoeveel nieren is een “topprijs”?
Johannes
Origineel geplaatst door TheRealMelvin Stel je voor! Direct toegang tot apps, AR-apps. Je complete auto is via Carkit te bedienen. Misschien zelfs Knight Rider achtige-functies, zoals dat je de auto met een Apple Watch of Apple Glasses op te roepen.
Ik zelf snapte niet waarom Apple in de automotive businesses wil stappen, totdat ik op YouTube een video heb gezien waarin ze uitleggen wat voor een marges en omzet Apple kan halen met de Apple CAR…
Waar blijft die revolutionaire accu? Een actieradius van 500 km. is nu niet om over naar huis te schrijven.
J. Chova
Leuke specs, alleen daarvoor ga je in 2025 de handen nu niet op elkaar krijgen (kijk eens naar Tesla)
Pieter
Origineel geplaatst door Erik Waar blijft die revolutionaire accu? Een actieradius van 500 km. is nu niet om over naar huis te schrijven.
Voor een elektrische auto vind ik dat heel netjes. Voor roadtrips voor meer dan 500km oké, maar hij kan ‘s nachts toch gewoon aan de lader?
Bernard
Origineel geplaatst door TheRealMelvin
Stel je voor! Direct toegang tot apps, AR-apps. Je complete auto is via Carkit te bedienen. Misschien zelfs Knight Rider achtige-functies, zoals dat je de auto met een Apple Watch of Apple Glasses op te roepen.
Ik zelf snapte niet waarom Apple in de automotive businesses wil stappen, totdat ik op YouTube een video heb gezien waarin ze uitleggen wat voor een marges en omzet Apple kan halen met de Apple CAR…
Ik ben benieuwd!
Dit heeft elke gemiddelde EV van merken als Tesla en Nio al, summon via app is echt niks nieuws. 500km range is echt een lachertje, dat zou je vandaag de dag kunnen releasen, maar over 5 jaar mag ik hopen dat dat wel beter is.
Prijskaartje van een paar ton moeten we niet van opkijken
@Pieter: Lijkt me overdreven, een ton zou goed kunnen. Prijzen vergelijkbaar met tesla model x zouden me niet verbazen.
Stel je voor! Direct toegang tot apps, AR-apps. Je complete auto is via Carkit te bedienen. Misschien zelfs Knight Rider achtige-functies, zoals dat je de auto met een Apple Watch of Apple Glasses op te roepen.
Ik zelf snapte niet waarom Apple in de automotive businesses wil stappen, totdat ik op YouTube een video heb gezien waarin ze uitleggen wat voor een marges en omzet Apple kan halen met de Apple CAR…
Ik ben benieuwd!
Hoeveel nieren is een “topprijs”?
Dus zoiets wat tesla al doet?
Waar blijft die revolutionaire accu? Een actieradius van 500 km. is nu niet om over naar huis te schrijven.
Leuke specs, alleen daarvoor ga je in 2025 de handen nu niet op elkaar krijgen (kijk eens naar Tesla)
Voor een elektrische auto vind ik dat heel netjes. Voor roadtrips voor meer dan 500km oké, maar hij kan ‘s nachts toch gewoon aan de lader?
Dit heeft elke gemiddelde EV van merken als Tesla en Nio al, summon via app is echt niks nieuws. 500km range is echt een lachertje, dat zou je vandaag de dag kunnen releasen, maar over 5 jaar mag ik hopen dat dat wel beter is.