Apple organiseert Close the Rings-uitdaging voor medewerkers

Apple deelt t-shirts en speldjes uit aan medewerkers die de Close the Rings-uitdaging hebben gehaald, door een maand lang te bewegen met hun Apple Watch.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Ook voor Apple-medewerkers geldt, dat ze niet te lang op hun stoel moeten zitten. Vooral voor de kantoormedewerkers kan het goed zijn om eens wat vaker een rondje te lopen. Apple daagde ze daarom uit met een ‘Close the Rings’-actie. Apple-medewerkers die elke dag hun doelen haalden krijgen een speldje en een bijpassend t-shirt.


Apple Close The Rings shirt en speldje

Close the Rings-uitdaging voor medewerkers

Eerder dit jaar in januari organiseerde Apple ook al een soortgelijke ‘Close the Rings’-uitdaging voor alle Apple Watch-bezitters: als je in januari je doelen haalde kreeg je een speciale badge. Tijdens Thanksgiving organiseerde Apple ook een uitdaging, waarmee je een badge kon verdienen door 5 kilometer te gaan hardlopen of wandelen, maar die is voor veel mensen die buiten de VS meededen helaas weer verdwenen.

Bekijk ook

Activiteit-ringen op de Apple Watch

Activiteit-app op de Apple Watch: zo werken de Activiteit-ringen

Als je een Apple Watch draagt, heb je vast al ontdekt hoe verslavend de Activiteit-app is. In deze app kun je elke dag de drie gekleurde activiteitenringen vullen. Hoe werken deze ringen, welke bewegingsdoelen kun je instellen en hoe verdien je medailles? In deze tip leggen we alles uit over de Activiteit-app op de Apple Watch!

Speldjes en t-shirts
Voor het eigen personeel hebben ze nu echte speldjes laten maken, die verkrijgbaar zijn in goud, zilver en brons. Hoe meer je je hebt uitgesloofd, hoe mooier het speldje. Het shirt is zwart met een opdruk van de Apple Watch-ringen, met de tekst ‘Close The Rings Challenge 1.0’ op de achterkant. Dat wijst erop dat Apple nog meer uitdagingen van plan is.

https://twitter.com/sherazkhan/status/850102930581663744

De medewerkers hebben hun shirts en speldjes net ontvangen en tonen ze trots op Instagram en Twitter. De uitdaging geldt alleen voor Apple-medewerkers en is inmiddels al voorbij. Ben je verzamelaar, dan zul je op eBay of soortgelijke sites moeten kijken als je de spullen in handen wilt krijgen.

Bij elk speldje zit deze tekst:

Welcome to the winner’s circle.

You did it. You completed the Close the Rings Challenge, and this badge is proof. Wear it, display it, or place it on your fridge.

Let it be a reminder that even though the Challenge is over, your healthier lifestyle is just beginning.

Overigens organiseerde Apple ook een Close the Rings-reclamecampagne, waarin ze iedereen oproepen om vaker in beweging te komen. Door een perfecte maand vol te maken kun je ook een badge verdienen.

Bekijk ook

Close Your Rings

Apple moedigt mensen aan om activiteitenringen te vullen

Apple heeft het reclamefilmpje ‘Close Your Rings’ online gezet, die je uitdaagt om de activiteitringen van de Apple Watch te vullen.

Apple Watch

De Apple Watch is de smartwatch van Apple. Het allereerste model verscheen in 2015 en daarna verscheen er elk jaar een nieuwe generatie. Met de Apple Watch kun je je hartslag meten, berichten ontvangen en versturen, apps installeren en betalen met Apple Pay. Wil je een Apple Watch kopen, bekijk dan de verschillende Apple Watch-modellen die momenteel verkrijgbaar zijn. Je kunt je smartwatch steeds een ander uiterlijk geven met Apple Watch-horlogebandjes.

Apple Watch 2023

Reacties: 4 reacties

  1. Leuk dat dit soort initiatieven gedaan worden door apple. Volgens mij heeft zo beetje elke medewerker wel een apple watch

  2. Origineel geplaatst door Kevin
    Leuk dat dit soort initiatieven gedaan worden door apple. Volgens mij heeft zo beetje elke medewerker wel een apple watch

    Niet alleen Apple, Lab9 heeft deze week 5 iPhones verstopt in 5 Vlaamse steden die de mensen moesten gaan zoeken. Ik heb flink wat kilometers achter de rug😀

  3. Opzich een leuke challenge!
    Bedrijven waar men vaak op hun ‘gat’ zit zouden AW’s(of andere merken) moeten uitdelen aan het personeel om zodoende ook een extra uitdaging te creëeren.

    Het is wetenschappelijk bewezen dat fitte mensen productiever zijn dan mensen die vermoeid zijn.

    Beetje hip idee misschien, maar wel een goed idee.
    Het vraagt alleen een aardige investering van de werkgever.
    Maar een beetje groot bedrijf kan wel een investering doen dan 30.000, op den duur zou dat zich makkelijk terug verdienen.

  4. Speldjes en t-shirts. Dat is dus puur reclame voor de zaak. En werknemers worden geacht daar blij mee te zijn. Bah. Kunnen die Amerikanen niets beters verzinnen?
    In het communistische Oostblok en in China werd je in het zonnetje gezet als ‘ beste medewerker van de maand’ of zoiets. Dat had dubieuze kanten, maar reclamemateriaal als beloning geven vind ik drie keer niks.Apple beloont zichzelf hiermee.