Apple deelt t-shirts en speldjes uit aan medewerkers die de Close the Rings-uitdaging hebben gehaald, door een maand lang te bewegen met hun Apple Watch.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Kevin
Leuk dat dit soort initiatieven gedaan worden door apple. Volgens mij heeft zo beetje elke medewerker wel een apple watch
Tristan
Origineel geplaatst door Kevin Leuk dat dit soort initiatieven gedaan worden door apple. Volgens mij heeft zo beetje elke medewerker wel een apple watch
Niet alleen Apple, Lab9 heeft deze week 5 iPhones verstopt in 5 Vlaamse steden die de mensen moesten gaan zoeken. Ik heb flink wat kilometers achter de rug😀
Niels
Opzich een leuke challenge!
Bedrijven waar men vaak op hun ‘gat’ zit zouden AW’s(of andere merken) moeten uitdelen aan het personeel om zodoende ook een extra uitdaging te creëeren.
Het is wetenschappelijk bewezen dat fitte mensen productiever zijn dan mensen die vermoeid zijn.
Beetje hip idee misschien, maar wel een goed idee.
Het vraagt alleen een aardige investering van de werkgever.
Maar een beetje groot bedrijf kan wel een investering doen dan 30.000, op den duur zou dat zich makkelijk terug verdienen.
Johan
Speldjes en t-shirts. Dat is dus puur reclame voor de zaak. En werknemers worden geacht daar blij mee te zijn. Bah. Kunnen die Amerikanen niets beters verzinnen?
In het communistische Oostblok en in China werd je in het zonnetje gezet als ‘ beste medewerker van de maand’ of zoiets. Dat had dubieuze kanten, maar reclamemateriaal als beloning geven vind ik drie keer niks.Apple beloont zichzelf hiermee.
Leuk dat dit soort initiatieven gedaan worden door apple. Volgens mij heeft zo beetje elke medewerker wel een apple watch
Niet alleen Apple, Lab9 heeft deze week 5 iPhones verstopt in 5 Vlaamse steden die de mensen moesten gaan zoeken. Ik heb flink wat kilometers achter de rug😀
Opzich een leuke challenge!
Bedrijven waar men vaak op hun ‘gat’ zit zouden AW’s(of andere merken) moeten uitdelen aan het personeel om zodoende ook een extra uitdaging te creëeren.
Het is wetenschappelijk bewezen dat fitte mensen productiever zijn dan mensen die vermoeid zijn.
Beetje hip idee misschien, maar wel een goed idee.
Het vraagt alleen een aardige investering van de werkgever.
Maar een beetje groot bedrijf kan wel een investering doen dan 30.000, op den duur zou dat zich makkelijk terug verdienen.
Speldjes en t-shirts. Dat is dus puur reclame voor de zaak. En werknemers worden geacht daar blij mee te zijn. Bah. Kunnen die Amerikanen niets beters verzinnen?
In het communistische Oostblok en in China werd je in het zonnetje gezet als ‘ beste medewerker van de maand’ of zoiets. Dat had dubieuze kanten, maar reclamemateriaal als beloning geven vind ik drie keer niks.Apple beloont zichzelf hiermee.