Reacties voor: Apple wint Emmy Award voor reclamespot ‘Misunderstood’

Apple heeft een Emmy Award voor de reclamespot 'Misunderstood' gewonnen, het kerstspotje van 2013.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 7 reacties

  1. Terecht, het is en blijft een mooie video!

  2. Ik vind het zo ontzettend jammer dat Apple de langere versie offline heeft gehaald! Ik werd elke keer weer blij als ik hem zag! Echt een van de beste reclames.

  3. Die zal Samsung waarschijnlijk niet zo snel krijgen met z’n reclame over stopcontacten.

  4. Een verdiende onderscheiding. Bedankt voor het artikel. 😉

    …terwijl concurrenten Samsung en Microsoft vooral spotjes maken die concurrent Apple belachelijk maken.

    Ach ja, bij gebrek aan argumenten maakt men de tegenstander belachelijk. Dat zegt niets over Apple maar alles over Samsung en Mickeysoft.

  5. Erg overdreven hoor! zo’n filmpje maakt zo’n gast echt niet met zijn iPhone 🙂 Duurt vrij lang en dus is de interesse weg van de kijker. Het is wel mooi maar een Emmy Award gaat mij te ver.

  6. Allemaal mooi en prachtig wat Apple ons heeft gebracht
    Maar dit soort feelgood filmpjes gaat voorbij aan de sociale armoede, verslaving en éénzijdige gefixeerdheid op iSpul die er in veel gezinnen ingeslopen is
    De Grammy jury ken ik verder niet, dus wellicht dat hun keulentafel hier aan ontsnapt is. Maar zij is dan eerder uitzondering dan regel.

  7. @harro viergevert: Man, man, man, je mag best een keer genieten van wat je hebt en de mensen om je heen. Je zit enkel jezelf in de weg als je bij alles wat je doet stil moet staan bij alle problemen en armoede in de wereld.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.