Reacties voor: Apple en AT&T aangeklaagd voor het verkopen van teveel iPhones

Apple en AT&T zijn beide aangeklaagd voor het verkopen van teveel iPhones. Dit zou oorzaak zijn van de slechte 3G-verbinding, volgens een zekere William Gillis.
Ramy Mobarak -

Reacties: 20 reacties

  1. je kan in amerika echt iedereen voor alles aanklagen he :’)

  2. Welke bedrijf gaat nou waarschuwen wat de problemen kunnen zijn:S:S:S Dan verkoop je toch niksss….Echt een mongool…Apple is een bedrijf..Een bedrijf moet winst maken…
    Da’s logisch…

  3. In de VS moeten ook in gebruikershandleidingen van drogers staan dat het alleen bedoeld is voor het drogen van kleren, of magnetron dat het alleen bedoeld is voor het opwarmen van etenswaren in geschikt materiaal, anders riskeren ze een aanklacht.

    Dat land is geschift wat dit betreft.
    Maargoed, ik denk dat hij niet veel kans maakt tegen topadvocaten van Apple en AT&T. We zullen zien …

  4. Volgens mij kun je in de US beter een moord plegen dan niet geheel kloppende of onvolledige reclame verspreiden… Pffff…

    Vermoord iemand en je kunt er misschien nog onderuit komen (“tja, ongelukje”), vermeld niet dat de maximum snelheid mogelijk niet gehaald wordt en je kunt duizenden klanten een vergoeding betalen…

  5. 2.0.2 brengt meer kwaad dan goeds… Vandaag weer 3 keer een compleet herstel kunnen uitvoeren… :@

  6. @ Martijn, ik vandaag pas 1 keer 🙂

    misschien verklaard dit bericht ook de problemen van T-Mobile? Ik verlies binnen 10 minuten minimaal 30 keer mijn signaal, waardoor ik regelmatig oproepen mis, en dus mijn voicemail af moet luisteren, alleen kan ik dan mijn voicemail niet afluisteren, omdat ik dan weer geen signaal heb, en ook geen bericht binnen krijg dat ik een voicemail heb, vanwege het niet hebben van signaal. ik had mijn telefoon gejailbreaked, en nu is deze niet meer gejailbreaked, maar het probleem blijft bestaan. dit was al sinds het begin dat ik mijn 3G heb, dus niet sinds de laatste update (echter wel erger geworden). echt ontzettend storend.

  7. @Martijn

    Idd, de problemen die in 2.0.1 opgelost zijn zijn weer (gedeeltelijk) terug in 2.0.2.

  8. Misschien ook een idee om de autofabrikanten aan te klagen voor de files.

  9. Shit…had Apple toch maar een ruk-apparaat moeten uitvinden…

  10. Ik ben tevreden met mijn G1 iPhone:)

  11. op zich terechte aanklacht. Je koopt een iPhone 3g vanwege zijn 3g snelheid, dan moet de fabrikant in dit geval Apple ook nakomen dat de iPhone daar aan voldoet. Vergelijk het met een auto, stel je wil een auto die snel is. Een bugatti veyron, overal wordt geadverteerd deze auto haalt 400 km/h en om die eigenschap koop je hem.
    Dan ga je een stukje rijden en blijkt dat ie maar 250 kan.
    Werkt natuurlijk niet..
    Kortom Apple zorg dat je product kan wat je belooft anders worden mensen boos!

  12. Dennis zegt:

    3 september 2008 op 17:58

    Ik ben tevreden met mijn G1 iPhone:)

    Helemaal mee eens….

  13. En er zit nog wat in ook, dus AT&T maak je borst maar nat.
    Vraag me af of Apple hier iets te vrezen heeft.
    Het is toch simpelweg een inschattingsfout van AT&T?

    @iHans

    Als jij een abonnement bij rijkswaterstaat zou hebben dat je altijd lekker vloeiend over de weg kan manouvreren zou je nog gelijk hebben ook….
    Auto leveranciers is natuurlijk waanzin, net als hier Apple..

  14. Ik heb zowel een 1G (unlocked en Jailbroken) als de 3G (simlockvrij v.2.0.2, zonder jailbreak) beide toestellen functioneren foutloos. Ook 3g verbinding goed, alleen afgelopen weekend in Domburg geen 3g bereik. Conclusie: zeer tevreden! Ik herken de genoemde problemen in het geheel niet. Centrum Utrecht.

  15. Nou ik heb nog totaal geen last gehad van me nieuwe Phone. Ik heb nu al iets langer dan een week en heb nog geen enkele keer een restore hoeven doen. Google maps zorgt wel is problemen maar die kan je ook afsluiten als die raar doet.
    Qua bereik ben ik ook zeer te spreken. Overal bereik, behalve op wat dode stukken tussen Amsterdam en delft als ik met de trein reis. Maarja wat wil je in de middel of nowhere.

    Ik moet wel zeggen dat toen ik Leopard voor het eerst installeerde (OSX) er ook erg veel problemen waren met de stabiliteit en ontvangst met wifi, maar Apple zorgde gaande weg wel voor de nodige updates en binnen een paar maanden was alles perfect. Ik werk nu al 1,5 jaar met Leopard en hij loopt nog als een trein.

    Kortom : Het is gewoon wachten op de update van Apple, pas daarna kan je beoordelen of de iphone 3g echt een klote product is of een volledig besturingssysteem met wat opstartproblemen.

    GO IPHONE!!! 😉

  16. @ ihans,

    dit is al een paar keer gebeurt.

  17. Martijn zegt:
    3 september 2008 op 17:33

    2.0.2 brengt meer kwaad dan goeds… Vandaag weer 3 keer een compleet herstel kunnen uitvoeren… :@

    als je het nu nog voor mekaar krijgt om je iphone te crashen. en dat daarna nog twee keer dan ben je stom bezig. Je zou nu toch onderhand wel moeten weten wat je wel en niet moet doen. Een ezel stoot zich in het algemeen nooit een tweede keer aan de zelfde steen.
    Jij wel en nog een derde keer ook…. binnen één dag…. :O of probeer je gewoon aandacht te trekken?

    ontopic: Amerikanen en hun aanklaag cultuur ik snap het niet.
    straks klagen ze een multi miljadrair nog aan omdat hij geld te veel heeft.

    hoe ver moet het gaan?

  18. @og34a

    Wat heeft Nederland met problemen met AT&T te maken?

  19. haha bangelijk wat een aanklacht hey jullie verkopen te veel haha het zijn de klanten die de iphone kopen he het netwerk is gewoon overompeld door het succes van de iphone en at&t zal daar wel een oplossing voor zoeken hoor

  20. We zullen zien wat hier allemaal uit voort vloeit. Apple wordt iig wel lekker scherp gehouden om de problemen die er zijn (en die zijn er) snel op te lossen. Het is natuurlijk lekker makkelijk om halleluja te roepen als alles goed is maar in de USA zijn er problemen en hier in Nederland ook. Goed voor je als alles prima bij jou werkt maar bagatelliseer de klachten die een ander heeft niet zo.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.