Apple kondigde deze week de nieuwste iPads aan. Er hoort een reclamefilmpje bij, die de komende weken te zien zou zijn in een uitgebreidere reclamecampagne. Maar de reclamespot viel totaal niet in de smaak bij het publiek en critici.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 7 reacties
Hub
Wat een woke excuses zeg.
Iemand zijn zieltje is geraakt en Apple gaat gelijk weer op zijn rug liggen.
Uitingen van kunst komen ook uit een iPad.
Kom op zeg…
Paul Scholten
Zeiken of niks af.
Dat vind ik !
We gaan toch de digitale wereld in.
Ik begreep wat ze met de reclame bedoelde.
Eddy
Ik vind persoonlijk dat mensen veel te veel in deze tijd zeuren.
Lesley
Mee eens. Grow the F* up. Maar veel van dit soort vuren worden gevoed door influencers die geld verdienen met aandacht. Helaas, dat is de wereld vandaag. Zelfs oorlogen worden zo gevoerd. Fake news, fake emotion.
Ik vind persoonlijk dat mensen veel te veel in deze tijd zeuren.
Op zich ben ik het wel met je eens, maar dat is niet wat het in dit specifieke geval om gaat. Waar het hier om gaat is dat er een nogal destructief beeld geschetst wordt van artistieke concepten en vaardigheden en daarmee verbonden voorwerpen. Destructief staat lijnrecht tegenover creatief. Ze hadden in mijn ogen veel beter een soort draaikolk de nieuwe iPad in kunnen laten lopen en in die draaikolk verschillende artistieke concepten en vrolijke mensen mee de iPad in laten zuigen. Alsof de iPad alle denkbare creatieve expertise in zich heeft om jou te ondersteunen. Dat roept volgens mij een heel ander beeld op.
Sjakie
Niet hun aller sterkste reclame, maar ik vind hem wel goed.
Zegt wel iets over de tijd waar we nu helaas in moeten leven… Iedereen vindt elke dag wel iets waardoor je beledigd kan raken… Stop toch eens met zeuren mensen!
Sapperdeflap
Prima commercial, maar waar ik mij aan stoor is dat het weer ‘the thinnest’ iPad is, ik zit helemaal niet te wachten op dun, dunner dunst, ik had liever dikker gezien met een batterij die dan langer mee ging, .en daarbij wat wordt de reparatie score van deze dunste iPad? Dat zijn allemaal dingen die veel belangrijker zijn dan het niet leuk vinden van een commercial.
Wat een woke excuses zeg.
Iemand zijn zieltje is geraakt en Apple gaat gelijk weer op zijn rug liggen.
Uitingen van kunst komen ook uit een iPad.
Kom op zeg…
Zeiken of niks af.
Dat vind ik !
We gaan toch de digitale wereld in.
Ik begreep wat ze met de reclame bedoelde.
Ik vind persoonlijk dat mensen veel te veel in deze tijd zeuren.
Mee eens. Grow the F* up. Maar veel van dit soort vuren worden gevoed door influencers die geld verdienen met aandacht. Helaas, dat is de wereld vandaag. Zelfs oorlogen worden zo gevoerd. Fake news, fake emotion.
Op zich ben ik het wel met je eens, maar dat is niet wat het in dit specifieke geval om gaat. Waar het hier om gaat is dat er een nogal destructief beeld geschetst wordt van artistieke concepten en vaardigheden en daarmee verbonden voorwerpen. Destructief staat lijnrecht tegenover creatief. Ze hadden in mijn ogen veel beter een soort draaikolk de nieuwe iPad in kunnen laten lopen en in die draaikolk verschillende artistieke concepten en vrolijke mensen mee de iPad in laten zuigen. Alsof de iPad alle denkbare creatieve expertise in zich heeft om jou te ondersteunen. Dat roept volgens mij een heel ander beeld op.
Niet hun aller sterkste reclame, maar ik vind hem wel goed.
Zegt wel iets over de tijd waar we nu helaas in moeten leven… Iedereen vindt elke dag wel iets waardoor je beledigd kan raken… Stop toch eens met zeuren mensen!
Prima commercial, maar waar ik mij aan stoor is dat het weer ‘the thinnest’ iPad is, ik zit helemaal niet te wachten op dun, dunner dunst, ik had liever dikker gezien met een batterij die dan langer mee ging, .en daarbij wat wordt de reparatie score van deze dunste iPad? Dat zijn allemaal dingen die veel belangrijker zijn dan het niet leuk vinden van een commercial.