Reacties voor: Apple experimenteert met nieuwe indeling Genius Bar

Apple experimenteert met een nieuwe indeling voor de Genius Bar. De nieuwe Genius Bar is geen balie meer, maar een tafel die vanaf twee kanten bereikbaar is, zodat meer klanten tegelijk kunnen worden geholpen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 14 reacties

  1. “grootste Genius Bar ter wereld (zie foto). ”

    Haha nou op de foto ziet hij er verre van groot uit.

  2. Zeker geen positieve ervaringen.
    Echt Genius zijn ze daar niet.
    Ik ben er drie keer met een probleem geweest en elke keer voelde ik mezelf ‘more genius’ dan de medewerker.
    Moest ze echt zelf dingen laten zien die ze niet wisten.

    Erg jammer.

  3. Wow fantastisch nieuws zeg! 12 in plaats van 7 medewerkers in een winkel! Echt homepagenieuwswaardig!

  4. De arme man uit het MacFan-verhaal had zeker de lift niet ontdekt? 😉 Mijn ervaring met de Genius Bar is dan wel weer positief. Er zullen altijd slechte ervaringen tussen zitten…

  5. Ik ben laatst bij de Apple Store in Amsterdam geweest om mijn telefoon te laten fixen vanwege een kapotte homeknop. Die winkel is echt gigantisch groot, die Genius bar is echt wel groot zat. Daarbij werden ook andere delen van de winkel gebruikt om hulp te verlenen.
    Maar de service is geweldig, ik had nog 7(!) dagen garantie over, en ik kreeg een hele nieuwe telefoon. Ter plekke een kopie maken met iCloud, nieuwe telefoon instellen, kopie erop, en nog even een kwartier WiFi hoggen om alle apps weer te downloaden.

  6. Laatst zelf gebruik gemaakt van de Genius Bar in Las Vegas (The Forum Shops) relatief rustige winkel met goede service. Lader van iPad bleek kapot (buiten garantie), maar kreeg van de “Genius” een nieuwe lader mee. Probleem opgelost met een goede service naar mijn mening.

  7. Service is zeker goed! Ook in Amsterdam. de kennis kan alleen wat beter.

  8. @Freebs: Hee mag ik vragen, had je AppleCare of hoeveel jaar heb je garantie op iPhone met een t-mobile contract?

  9. @Cristhian: Ik heb sinds vorig jaar augustus een iPhone besteld bij een Rabo Mobiel abbo van 2 jaar. Ik heb geen garantie of iets dergelijks afgesloten, maar je hebt sowieso een jaar fabrieksgarantie, en als je je iPhone gewoon registreert dan weten ze dat bij Apple.

  10. in plaats dat ze nou eens gaan experimenteren met een nieuwe iOS .. stelletje maloten

  11. slechte service is tegenwoordig standaard, ik ben blij dat ik dat bij apple apparaten nog niet nodig heb gehad… ik heb nu al in 2 gevallen maar opgegeven om garantie te claimen want ze maken je helemaal murw met mitsen en maren en traineren …..

  12. Als consument in europa kan je gebruik maken van de europese consumentenrecht. hiermee kan je beroep doen op het hebben van een deugdelijk product, binnen de termijn die hiervoor staat aangeschreven. Voor telefoon is dit 2 jaar. Er geldt ook overigens dat je een minimale garantie van 2 jaar krijgt op elektronische producten. Zie ook post van april over Apple’s vernieuwde garantiebepaling.

  13. Toevallig gisteren voor het eerst in de Apple Store in Amsterdam geweest. Prima service en ben er prima geholpen maar kreeg nou ook niet echt het idee dat het allemaal geniusses zijn die daar werken. Sommige misschien wel maar zeker niet allemaal.

  14. Ik heb ook meerdere berichten (over een klacht & suggesties) naar Apple gestuurd maar nooit een reactie ontvangen. Dan neemt mijn enthousiasme voor het merk wel af.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.