Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 9 reacties
H995
Ga ik na mijn examens maar even snel mijn iPad3 met veel dode pixels in Amsterdam omruilen;p
boxerip
Dus als ik het goed begrijp, kan je het beste naar Amsterdam gaan als je iets aan je iphone hebt?
willem vr
Abonnementssysteem klinkt op zich wel OK! Ik hoop wel dat gejailbreakte toestellen ook onder applecare kunnen vallen, anders kan ik niet mee doen.
peter de Wit
Laat Apple eerst en vooral de hier wettelijk vastgestelde garantiebepalingen ‘spijkervast’ vastleggen bij al haar producten en ook cfr. uitvoeren.
Bob
@willem vr: gejailbreakte toestellen vallen onder de garantie het enige wat Apple vraagt is dat je je iPhone restored voordat je met de klacht langskomt, wat logisch is aangezien je veel probelemen kunt faken met een jailbreak.
@peter de Wit: Apple geeft 2 jaar garantie als je het product bij Apple hebt gekocht, de wettelijke garantie bepalingen waar jij het over hebt zegt namelijk dat het eerste jaar garantie voor de fabriekant is en de tweede jaar voor de verkoopende partij als dat Apple is heb je 2 jaar bij Apple dus dat is geen issue.
aygul
Origineel geplaatst door Bob Apple geeft 2 jaar garantie als je het product bij Apple hebt gekocht, de wettelijke garantie bepalingen waar jij het over hebt zegt namelijk dat het eerste jaar garantie voor de fabriekant is en de tweede jaar voor de verkoopende partij als dat Apple is heb je 2 jaar bij Apple dus dat is geen issue.
Het was toch 1 jaar garantie beleid?, * standaard
Kamran
Afgelopen woensdag is m’n vriendin heel netjes geholpen met een klacht.
Haar iPhone 4s uit januari 2012 is vervangen voor een nieuwe omdat de home button vaak weigerde. Afgelopen oktober kreeg ze ook al een nieuwe.. Omdat de iPhone direct bij Apple is aangeschaft heeft ze recht op 2 jaar garantie bij Apple.
Tevens heb ik begrepen dat je altijd 90 dagen garantie krijgt op een vervangend toestel. Ook als de 2 jaar net voorbij zijn.
Apple care is naar mijn mening de grootste oplichterij die er bestaat. Ik kocht mijn iPhone 5 bij de apple store en daar probeerden ze me vrolijk na een jaar garantie het tweede jaar onder apple care te laten lopen. Dat doen we dus maar even niet. Daarnaast is het achterlijk duur. Als je iphone kapot gaat kun je hem dan beter gewoon later maken en je zult zien dat je goedkoper uit bent. Ook voor me macbook air probeerden ze me een apple care aan te smeren die bijna 10% van de aanschaf waarde kost. Apple producten zijn overpriced maar ok, ik wil wel wat extra betalen.
Maar alle aanvullende diensten zijn gewoon oplichterij. Denk dan ook aan hoesjes kabeltjes etc. Een ipad screenprotector verkopen ze rustig voor 20 euro. Wie dit koopt os gewoon compleet gestoord. Blijkbaar zijn er veel mensen die hier in trappen.
Hans Hetzelfde
@J05B: Er zit heel wat verschil tussen een screenprotector van 5 euro en een screenprotector van 20 als je kijkt naar de hardheid van het folie.
Ga ik na mijn examens maar even snel mijn iPad3 met veel dode pixels in Amsterdam omruilen;p
Dus als ik het goed begrijp, kan je het beste naar Amsterdam gaan als je iets aan je iphone hebt?
Abonnementssysteem klinkt op zich wel OK! Ik hoop wel dat gejailbreakte toestellen ook onder applecare kunnen vallen, anders kan ik niet mee doen.
Laat Apple eerst en vooral de hier wettelijk vastgestelde garantiebepalingen ‘spijkervast’ vastleggen bij al haar producten en ook cfr. uitvoeren.
@willem vr: gejailbreakte toestellen vallen onder de garantie het enige wat Apple vraagt is dat je je iPhone restored voordat je met de klacht langskomt, wat logisch is aangezien je veel probelemen kunt faken met een jailbreak.
@peter de Wit: Apple geeft 2 jaar garantie als je het product bij Apple hebt gekocht, de wettelijke garantie bepalingen waar jij het over hebt zegt namelijk dat het eerste jaar garantie voor de fabriekant is en de tweede jaar voor de verkoopende partij als dat Apple is heb je 2 jaar bij Apple dus dat is geen issue.
Het was toch 1 jaar garantie beleid?, * standaard
Afgelopen woensdag is m’n vriendin heel netjes geholpen met een klacht.
Haar iPhone 4s uit januari 2012 is vervangen voor een nieuwe omdat de home button vaak weigerde. Afgelopen oktober kreeg ze ook al een nieuwe.. Omdat de iPhone direct bij Apple is aangeschaft heeft ze recht op 2 jaar garantie bij Apple.
Tevens heb ik begrepen dat je altijd 90 dagen garantie krijgt op een vervangend toestel. Ook als de 2 jaar net voorbij zijn.
Apple care is naar mijn mening de grootste oplichterij die er bestaat. Ik kocht mijn iPhone 5 bij de apple store en daar probeerden ze me vrolijk na een jaar garantie het tweede jaar onder apple care te laten lopen. Dat doen we dus maar even niet. Daarnaast is het achterlijk duur. Als je iphone kapot gaat kun je hem dan beter gewoon later maken en je zult zien dat je goedkoper uit bent. Ook voor me macbook air probeerden ze me een apple care aan te smeren die bijna 10% van de aanschaf waarde kost. Apple producten zijn overpriced maar ok, ik wil wel wat extra betalen.
Maar alle aanvullende diensten zijn gewoon oplichterij. Denk dan ook aan hoesjes kabeltjes etc. Een ipad screenprotector verkopen ze rustig voor 20 euro. Wie dit koopt os gewoon compleet gestoord. Blijkbaar zijn er veel mensen die hier in trappen.
@J05B: Er zit heel wat verschil tussen een screenprotector van 5 euro en een screenprotector van 20 als je kijkt naar de hardheid van het folie.