Apple heeft op het weblog voor developers een bericht geplaatst waarin ze aangeven dat ontwikkelaars die gebruik willen maken van de locatiegebaseerde toepassingen voor hun iPhone-applicaties, voorzichtig moeten zijn. Als de iPhone-applicatie voornamelijk advertenties toont op basis van de locatie van de gebruiker, dan komt de applicatie niet door het goedkeuringsproces heen, aldus Apple.
Apple heeft recentelijk Quattro Wireless overgenomen, ook een mobiel advertentiebedrijf. Geruchten gaan dat Apple deze technologie voor zichzelf aan het implementeren is en hierdoor anderen wil afschrikken om locatiegebaseerde advertenties aan haar gebruikers aan te bieden via andere mobiele advertentiebedrijven, zoals AdMob. Apple zegt letterlijk op haar weblog:
If you build your application with features based on a user’s location, make sure these features provide beneficial information. If your app uses location-based information primarily to enable mobile advertisers to deliver targeted ads based on a user’s location, your app will be returned to you by the App Store Review Team for modification before it can be posted to the App Store.
Bron: Developer Connection
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Apple
Apple is het bedrijf achter de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en de andere mooie producten die we op iCulture bespreken, maar ook de vele diensten zoals de App Store, Apple Music, Apple Pay, iCloud en meer. Lees meer over Apple's CEO Tim Cook en de andere Apple-topmensen, hoe je contact opneemt met Apple Support en de Apple Stores in Nederland en België.
- Alles wat je wil weten over Apple
- Apple Park, het hoofdkantoor van Apple
- Apple's managementteam
- Alles over Apple CEO Tim Cook
- Alles over de iPhone
- Alles over de iPad
- Alles over de Apple Watch
- Alles over de MacBook
- Contact opnemen met Apple Support
- Apple Stores in Nederland: Amsterdam, Haarlem, Den Haag
- Apple Stores in België: Brussel en verder
- Alles over Apple's diensten
Reacties: 15 reacties