Apple is van plan een beta-programma voor de App Store te lanceren. Daarmee kunnen ontwikkelaars hun applicaties op grotere schaal laten teten door beta-testers, nog voordat ze in de App Store staan.
@Lingod: Apple test het niet é …
Dus voor de ontwikkelaar is het handig dat je pas je applicatievoorstel bij Apple indient als het door de betatesters als goed bevonden is. Dan moet je niet een programma met fouten de App Store insturen.
Dit is een onjuist bericht van Techcrunch. Wat bedoelt wordt, is de Ad Hoc distributie methode, die al in maart was aangekondigt tijdens WWDC en ook al wekenlang voor ontwikkelaars beschikbaar is. Er zat alleen een bug in, die is een paar dagen geleden opgelost. Dus nu kun je de methode ook daadwerkelijk gebruiken.
Ikke
Maar het grootste probleem is dat de upload van de vernieuwde versies erg lang duurt voordat ze de store ook daadwerkelijk bereiken.
Vaak meer dan een week en dat is voor ontwikkelaars funest.
Stel je maar voor: op de website staat dat een probleem verholpen is, maar de gebruikers moeten soms anderhalve week wachten tot ze de verbeterde versie ook daadwerkelijk kunne downloaden….
Bacillus
Al met al lijkt die AppStore steeds meer een virtuele Aldi te worden: 10.000x Tetris, maar een fatsoenlijke organizer ho maar. Veel goedkoops, weinig kwaliteit.
Het grootste nieuws is dat spelletje x een prijsdaling heeft van € 0.99.
Proficiat, dames van de Lidl.
Mottu nog koopzegels..?
@Bacillus: Ik zou zeggen neemt 100 dollar en sla aan het devven. Maak een geniale applicatie zet hem in de AppStore en verbeter de kwaliteit zelf! Daarnaast zijn er al veel sites reviews en dergelijke aan het schrijven over toffe apps. Dus kun je daar zien wat je zou moeten kopen (of juist niet).
Overigens is het met muziek of desktop apps niet anders hoor. Ook veel pulp waar je niets aan hebt en vaak moeilijk om de juweeltjes te vinden…
wat is het bijkomende voordeel dat Apple het nog niet heeft getest dan? Behalve dat je het sneller hebt..
@Lingod: Apple test het niet é …
Dus voor de ontwikkelaar is het handig dat je pas je applicatievoorstel bij Apple indient als het door de betatesters als goed bevonden is. Dan moet je niet een programma met fouten de App Store insturen.
Dit is een onjuist bericht van Techcrunch. Wat bedoelt wordt, is de Ad Hoc distributie methode, die al in maart was aangekondigt tijdens WWDC en ook al wekenlang voor ontwikkelaars beschikbaar is. Er zat alleen een bug in, die is een paar dagen geleden opgelost. Dus nu kun je de methode ook daadwerkelijk gebruiken.
Maar het grootste probleem is dat de upload van de vernieuwde versies erg lang duurt voordat ze de store ook daadwerkelijk bereiken.
Vaak meer dan een week en dat is voor ontwikkelaars funest.
Stel je maar voor: op de website staat dat een probleem verholpen is, maar de gebruikers moeten soms anderhalve week wachten tot ze de verbeterde versie ook daadwerkelijk kunne downloaden….
Al met al lijkt die AppStore steeds meer een virtuele Aldi te worden: 10.000x Tetris, maar een fatsoenlijke organizer ho maar. Veel goedkoops, weinig kwaliteit.
Het grootste nieuws is dat spelletje x een prijsdaling heeft van € 0.99.
Proficiat, dames van de Lidl.
Mottu nog koopzegels..?
@Bacillus: Ik zou zeggen neemt 100 dollar en sla aan het devven. Maak een geniale applicatie zet hem in de AppStore en verbeter de kwaliteit zelf! Daarnaast zijn er al veel sites reviews en dergelijke aan het schrijven over toffe apps. Dus kun je daar zien wat je zou moeten kopen (of juist niet).
Overigens is het met muziek of desktop apps niet anders hoor. Ook veel pulp waar je niets aan hebt en vaak moeilijk om de juweeltjes te vinden…