Reacties voor: Apple introduceert AppleCare+ in Nederland

Apple biedt voortaan in Nederland en andere Europese landen AppleCare+ aan. Dit verzekeringspakket biedt 2 reparaties met €69 eigen risico.
Lees het complete artikel → Apple introduceert AppleCare+ in Nederland
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Er zijn toch veel goedkopere alternatieven beschikbaar? Zoals bijvoorbeeld Unigarant, daar betaal je 45 euro per jaar en een eigen risico van 40 euro per gebeurtenis…

    Ik neem aan dat er ook zulke deals in andere landen zijn te sluiten. Waarom denkt Apple dan dat mensen dit gaan aanschaffen bij hun iPhone?

  2. @Daan: Sommige mensen gaat het niet alleen om geld. Ik heb een iPhone die ik intensief gebruik en altijd moet werken. Laat ik hem vallen, wat tot nu toe nog nooit gebeurd is en ik hoop dat het ook nooit gebeurd, maar dan wil ik zo snel mogelijk een nieuwe. Regel ik dit via Apple, dan heb ik het sowieso binnen een week geregeld. Doe ik dit via een verzekering, moet er eerst iemand langs komen of je moet je iPhone opsturen.

    Daarom betaal ik liever iets meer, maar dan weet ik zeker dat ik snel een nieuwe (of gerepareerde) heb.

  3. @Daan: Bij apple hebben ze gewoon een veel betere service. Je kan gewoon ter plekke een nieuw toestel krijgen ipv reparatie.

  4. @Daan.: Omdat al die Nederlandse verzekeringen je oplichten waar je bij staat. Genoeg verhalen gehoord en gelezen.
    Verzekeringen zouden gewoon moeten zeggen, jij betaald, wij maken. En niet alle onnozele regelingen en mazen in de wet, waardoor je uiteindelijk alsnog onderzoekskosten moet betalen en reparatiekosten.

  5. Oh. Er is dus helemaal niets veranderd? Het zou toch persoonsgebonden worden in plaats van de oude die productgebonden was? Of ja, oude, nieuwe… Er is niks veranderd, dus waar hebben we het over…

    Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is: wat is het verschil tussen AppleCare en AppleCare+?

  6. @Tom: @Daan bij de iphonekliniek.nl helpen ze je bijna altijd voor hetzelfde bedrag binnen 30 minuten. Paar keer gebruik van gemaakt en heel tevreden daarover. Die week weg (maak er maar 4 van) via de verzekering is echt veel te lang.

  7. Veel te duur,dat is €169 euro extra. Hardware zijn ze verplicht,al stuur je hem 10 keer terug. Val schade is inderdaad een heel ander verhaal. Ik heb een all-risk verzekering voor €2,50,- in de maand (in boedel). Zit iphone,ipad enz in. Dat is voor 2 jaar €60,- Voor die ander €109 koop ik wel een nieuwe scherm voor als hij valt,of een accu na 3 jaar :-). Je kan je voor alles over verzekeren.

  8. In het overzicht artikel schrijven jullie dat AppleCare+ er is voor Nederland en Belgie, maar ik kan nergens iets terugvinden over Applecare+ in de Belgische store, kijk ik er over?

  9. Onlangs waterschade gehad aan mijn iPhone, tijdens de vakantie…niet meer te repareren (chip kapot). Van de verzekering (resiverzekering bij Europeesche) kreeg ik max 200,- terug en daar ging ook nog eens 50,- eigen risico vanaf. Ik was zo stom om geen toestelverzekering af te sluiten! Heb nu een nieuwe iPhone gekocht en gelijk via t-mobile een verzekering afgesloten voor 3,50 p.m. Als ik deze verzekering had afgesloten op mijn kapotte iPhone had ik alle schade vergoed gekregen (stom,stom!!). Nu zit ik dus met n kapotte iPhone waar ik niets meer aan heb en die me 700,- heeft gekost!?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.