Apple introduceert vernieuwde AppleCare-website met chatsupport

Apple heeft een nieuwe website voor AppleCare geïntroduceerd, met een vernieuwd ontwerp en chatsupport.

AppleCare nieuwe websiteApple heeft vannacht de website voor AppleCare vernieuwd. Het aangepaste ontwerp moet het makkelijker maken om de pagina te bereiken die je nodig hebt om een probleem op te lossen. Kom je er na het volgen van de genoemde stappen nog steeds niet uit, dan kun je via de website live chatten met een AppleCare-medewerker of aangeven dat je door Apple gebeld wil worden. Begin augustus werd de komst van de nieuwe website al verklapt. Toen werd gezegd dat chatsupport 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar zal zijn.


De nieuwe website laat je stap voor stap je probleem benoemen en mogelijk zelf oplossen. Werkt bijvoorbeeld de Wi-Fi-verbinding van je iPhone niet, dan druk je op de iPhone-knop van de site en kies je voor Internet en AirPrint. Daar kun je aangeven op exact wat voor manier het probleem speelt. Staat het probleem niet in de lijst, dan kun je zelf iets invullen om vervolgens te worden gebracht naar de pagina vanaf waar je supportmedewerkers bereikt.

Hulp via chat en telefoon is ook beschikbaar voor Nederlandse en Belgische bezoekers van de AppleCare-website. Je moet wel AppleCare hebben voor het betreffende product om in contact te komen met een medewerker.

Meer informatie: AppleCare

Apple Care chatsupport

Informatie

Laatst bijgewerkt
27 augustus 2013 om 11:02
Onderwerp
Categorie
Apple

Reacties: 4 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.