Apple denkt nog altijd na over het toepassen van advertenties in Apple Kaarten. Daarmee kunnen bedrijven die ervoor betalen zichtbaarder worden in de Kaarten-app.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 5 reacties
Bart
Sorry, maar wat mij betreft is er niets positiefs aan advertenties. Apple dient de informatie binnen de kaarten app op orde te hebben. Te meer er al ruimschoots voor betaald is door de gebruiker. Nee, dit is puur geld verdienen. Wat begrijpelijk is vanuit een zakelijk oogpunt, maar het blijft een domper voor de gebruiker.
Dat zou een grote vergissing zijn en een inbreuk op de door Apple zo gekoesterde privacy van haar gebruikers.
Ik betaal voor alles wat Apple te bieden heeft, alle producten en services. Dat zijn premium bedragen die uitstekend passen bij de premium producten en diensten van Apple.
Sterker nog, het is één van de redenen dat ik Apple gebruiker ben, omdat ik zelf niet het business model ben maar de aangeboden producten en diensten dat zijn.
Ik zou het een enorme teleurstelling vinden als Apple nog erger wordt dan Google namelijk door naast mijn data (model Google) ook nog s een business case te willen in premium prijzen.
Zoals de tibetaanse eskimo’s plegen te zeggen….I don’t want to bust your bubble, maar Apple Inc. heeft jaren geleden een aparte zakelijke beslissing genomen. Ze wezen Microsoft Azure en Amazon Web Services de deur en deden een zgn. duivelsuitruil met Alphabet. Google zou voor vele jaren de standaard zoekmachine worden op iDevices en Apple laat 97,4% van ALLE (i)clouddiensten verlopen via…hou je vast, Google Internet Services. Wees dus niet naïef dat Apple niet de reclame weg zal bewandelen voor haar klanten omdat ze privacy zo hoog in hun mission statement hebben geplaatst.
Sorry, maar wat mij betreft is er niets positiefs aan advertenties. Apple dient de informatie binnen de kaarten app op orde te hebben. Te meer er al ruimschoots voor betaald is door de gebruiker. Nee, dit is puur geld verdienen. Wat begrijpelijk is vanuit een zakelijk oogpunt, maar het blijft een domper voor de gebruiker.
Dat zou een grote vergissing zijn en een inbreuk op de door Apple zo gekoesterde privacy van haar gebruikers.
Ik betaal voor alles wat Apple te bieden heeft, alle producten en services. Dat zijn premium bedragen die uitstekend passen bij de premium producten en diensten van Apple.
Sterker nog, het is één van de redenen dat ik Apple gebruiker ben, omdat ik zelf niet het business model ben maar de aangeboden producten en diensten dat zijn.
Ik zou het een enorme teleurstelling vinden als Apple nog erger wordt dan Google namelijk door naast mijn data (model Google) ook nog s een business case te willen in premium prijzen.
Zoals de tibetaanse eskimo’s plegen te zeggen….I don’t want to bust your bubble, maar Apple Inc. heeft jaren geleden een aparte zakelijke beslissing genomen. Ze wezen Microsoft Azure en Amazon Web Services de deur en deden een zgn. duivelsuitruil met Alphabet. Google zou voor vele jaren de standaard zoekmachine worden op iDevices en Apple laat 97,4% van ALLE (i)clouddiensten verlopen via…hou je vast, Google Internet Services. Wees dus niet naïef dat Apple niet de reclame weg zal bewandelen voor haar klanten omdat ze privacy zo hoog in hun mission statement hebben geplaatst.
Blijkbaar kan Apple met inspirerende, vernieuwende hardware niet genoeg geld meer verdienen en kiest men voor dit. Heel triest.
Heb liever dat je ook de vertrektijd op de fiets kan laten berekenen in Agenda. Dat is ook al mogelijk met de auto/OV en lopend.