Apple heeft een speciale webpagina gelanceerd die je een overzicht geeft van de reparaties en garantie van je Apple-producten. Als je inlogt op My Support Profile met je Apple ID zie je direct een overzicht van welke Apple-producten je hebt, inclusief serienummer en een eventuele bijnaam. Als je er op klikt kun je onder andere de status van de garantie zien.
Wat verder erg handig is, is dat als je een product hebt dat wordt gerepareerd, je de status kunt zien. Dit geldt voor alle reparaties die worden uitgevoerd door Apple zelf of een Apple Authorized Service Provider. Ook reparaties uit het verleden kun je terugzien. Heb je andere supportvragen gesteld aan Apple, dan kun je ook deze terugvinden op de pagina.
Om het overzicht compleeet te maken staan ook je persoonsgegevens op de overzichtspagina. Zo kun je makkelijk checken of Apple nog wel je juiste telefoonnummer en adres in haar systeem heeft staan.
Meer informatie: My Support Profile
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Apple
Apple is het bedrijf achter de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en de andere mooie producten die we op iCulture bespreken, maar ook de vele diensten zoals de App Store, Apple Music, Apple Pay, iCloud en meer. Lees meer over Apple's CEO Tim Cook en de andere Apple-topmensen, hoe je contact opneemt met Apple Support en de Apple Stores in Nederland en België.
- Alles wat je wil weten over Apple
- Apple Park, het hoofdkantoor van Apple
- Apple's managementteam
- Alles over Apple CEO Tim Cook
- Alles over de iPhone
- Alles over de iPad
- Alles over de Apple Watch
- Alles over de MacBook
- Contact opnemen met Apple Support
- Apple Stores in Nederland: Amsterdam, Haarlem, Den Haag
- Apple Stores in België: Brussel en verder
- Alles over Apple's diensten
Reacties: 21 reacties