Apple maakt Nederlandse iPhone-supportpagina overzichtelijker
Apple heeft de supportpagina voor de iPhone overzichtelijker ingedeeld. Aan de hand van een rooster met plaatjes kun je voortaan je probleem kiezen. Je kunt er terecht voor problemen met e-mail, synchronisatie/apparaatherkenning, geblokkeerde iPhone, gesprekken/verbinding, bijwerken/herstellen van de iPhone, Wi-Fi en applicaties installeren. Bij elk probleemgebied kom je op een vervolgscherm waar de meest voorkomende storingen staan opgesomd en waarmee ongetwijfeld 80% van de probleemgevallen kunnen worden opgelost.
Maar bij een Echt Groot Probleem zul je nog steeds op de discussieforums van Apple of op het iPhoneclub-forum moeten kijken. Of zou ‘Computer opnieuw starten‘ de oplossing zijn voor alle problemen?
Meer info: iPhone-supportpagina
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Oh ja nee ik had een probleem en nadat ik mijn computer opnieuw heb opgestart is het weer verholpen, bedankt Apple!
gebruikt u windows?
Koop een Mac.
Lost al je problemen op.
Ik gebruik Windows,nog nooit problemen gehad..
Ook voor België
@Fsgsaa: Ik vind de iPhone een prachtapparaat, maar Mac is echt niks voor mij…
Goed dat Apple die hulp-pagina’s verbetert. Is weer net iets klantvriendelijker, zal ik maar zeggen 😛