Het marktaandeel van Apple groeide flink in Europa, China en de Verenigde Staten, dankzij de populariteit van de iPhone 6, blijkt uit cijfers van Kantar.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 7 reacties
Veronica
Al deze onderzoeken vertellen gewoon onzin, gisteren nog eentje gelezen die het tegenovergestelde zei.
Hoe ik het zie? Beide systemen groeien, klaar.
huplahoi
Inderdaad… wij van WC-eend vinden dat WC-eend de beste is.
Maar het bekt wel leuk 🙂
svs
Ondanks ik grote voorkeur heb voor OSX en iOS, vind ik dat er veel verbeteringen doorgevoerd moeten worden. Zoals multi user accounts (met apps iconen inrichting voorkeur per gebruiker) op iPad. Dat is bij mij wel een gemis. En foto’s rechtsreeks vanuit SD card bekijken ipv alles eerst te moeten importeren in een al volle ipad. iCloud Drive moet ook toegankelijk zijn voor Mavericks gebruikers, gebruiksvriendelijkheid a la dropbox en zo kan ik doorgaan. Maar t is een goede ontwikkeling en als nieuwe gebruikers tegen beperkingen aanlopen bij iphone gaan ze volgende keer weer voor Android?
Jij zegt het. Goed dat jij geen gekleurde bril op hebt en heel objectief alles bekijkt.
Dit soort onderzoeken bevestigen al wat jij weet en anders hebben ze geen gelijk en is het onzin, toch?
Ferryman
@huplahoi: Heel geestig, maar ik geloof niet dat de door iCulture keurig vermelde bron (Kantar WP) toiletreiniger verkoopt 😛
Als ze nou Kantar World Consumerpanel heetten zou ik die vergissing nog kunnen begrijpen…
Ferryman
uit het artikel:
Vooral in de zuidelijke landen maar ook in Duitsland loopt de populariteit van de iPhone achter bij Nederland
Dat is voor de iPhone 6(plus) vast anders, die sluit beter aan bij de Duitse en Amerikaanse mentaliteit dan zijn voorgangerst: “groter is mooier en meer is lekkerder” 😉
badtzje
Het valt me inderdaad op dat in Shanghai heel veel mensen met een 6 (plus) rondlopen.
Al deze onderzoeken vertellen gewoon onzin, gisteren nog eentje gelezen die het tegenovergestelde zei.
Hoe ik het zie? Beide systemen groeien, klaar.
Inderdaad… wij van WC-eend vinden dat WC-eend de beste is.
Maar het bekt wel leuk 🙂
Ondanks ik grote voorkeur heb voor OSX en iOS, vind ik dat er veel verbeteringen doorgevoerd moeten worden. Zoals multi user accounts (met apps iconen inrichting voorkeur per gebruiker) op iPad. Dat is bij mij wel een gemis. En foto’s rechtsreeks vanuit SD card bekijken ipv alles eerst te moeten importeren in een al volle ipad. iCloud Drive moet ook toegankelijk zijn voor Mavericks gebruikers, gebruiksvriendelijkheid a la dropbox en zo kan ik doorgaan. Maar t is een goede ontwikkeling en als nieuwe gebruikers tegen beperkingen aanlopen bij iphone gaan ze volgende keer weer voor Android?
Jij zegt het. Goed dat jij geen gekleurde bril op hebt en heel objectief alles bekijkt.
Dit soort onderzoeken bevestigen al wat jij weet en anders hebben ze geen gelijk en is het onzin, toch?
@huplahoi: Heel geestig, maar ik geloof niet dat de door iCulture keurig vermelde bron (Kantar WP) toiletreiniger verkoopt 😛
Als ze nou Kantar World Consumerpanel heetten zou ik die vergissing nog kunnen begrijpen…
Dat is voor de iPhone 6(plus) vast anders, die sluit beter aan bij de Duitse en Amerikaanse mentaliteit dan zijn voorgangerst: “groter is mooier en meer is lekkerder” 😉
Het valt me inderdaad op dat in Shanghai heel veel mensen met een 6 (plus) rondlopen.