Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 6 reacties
Jampo
Sorry (ik wil niemand beledigen) maar moet toch steeds meer lachen om dit soort berichten.
Laatst weer een l’Oreal marketeer, dan weer een OLED schermengoeroe dan weer een channel-marketing specialist die het retailkanaal even opnieuw zou gaan aansturen.
Prachtige mannen met dito CV’s, die vaak na 1/2 jaar weer verdwenen zijn.
Net of 1 ingehuurde kracht in een miljardenbedrijf zoveel kan betekenen als er verder geen strategie achter zit.
De kabel- en content-industrie zijn doodsbang voor IP-tv zonder verdienmodel waar zij naast Apple ook beter van worden.
Dat is een mega-probleem en dat gaat deze eenling (hoewel hij een mooi sweatshirt aan heeft…) echt niet veranderen.
Het blijkt juist zo te zijn dat een klein percentage van de mensen onderscheidend succesvol is.
Dus je kunt zeggen dat het wel degelijk belangrijk is dat specifieke individuen worden aangenomen om bepaalde dingen te realiseren.
Daarnaast zijn dergelijke berichten interessant omdat het kan bevestigen of aanwijzen waar Apple mee bezig is.
Patryk
Allemaal hoog geplaatste mensen, en wie weet zou Apple eens tussen het normale volk kunnen zoeken, ik ken zat mensen die goede ideeën hebben en die zijn niet stinkend rijk of bekend.
Dat is net als met dat iets wat duur is niet meteen beter is.
Zimmie
Origineel geplaatst door Jampo Sorry (ik wil niemand beledigen) maar moet toch steeds meer lachen om dit soort berichten.
Laatst weer een l’Oreal marketeer, dan weer een OLED schermengoeroe dan weer een channel-marketing specialist die het retailkanaal even opnieuw zou gaan aansturen.
Prachtige mannen met dito CV’s, die vaak na 1/2 jaar weer verdwenen zijn.
Net of 1 ingehuurde kracht in een miljardenbedrijf zoveel kan betekenen als er verder geen strategie achter zit.
De kabel- en content-industrie zijn doodsbang voor IP-tv zonder verdienmodel waar zij naast Apple ook beter van worden.
Dat is een mega-probleem en dat gaat deze eenling (hoewel hij een mooi sweatshirt aan heeft…) echt niet veranderen.
Zo is het maar net
markje
@Patryk,
En hoe zal Apple moeten zoeken dan volgens jou tussen het “normale” volk? Want als iemand ECHT een goed idee heeft en dit kan uitwerken valt die persoon van zelf wel op. Een idee hebben is 1. Je eigen idee kunnen realiseren tot een tastbaar product zijn 2 hele grote verschillen. Apple neemt mensen in dienst waar men van weet dat wat zij zeggen ook echt kunnen gezien de achtergrond van de persoon. Niks geks aan toch?
@de rest,
1 persoon kan wel degelijk verandering maken. Zie Steve zelf. Hij wilde iets, hij ging er voor en hij zorgde voor verandering. Verzamelde de juiste mensen om zich heen en zorgde dat ze 150% of mee gaven. Om even bij Apple te blijven…. Steve heeft Apple gemaakt tot wat het vandaag de dag is. Dat heeft 1 persoon ( steve ) in werking gezet. Hij was de geen die verandering bracht. En zo heeft hij dat ook bij Pixar gedaan.
Maar zo zijn er tal van voorbeelden van mensen die grote veranderingen gemaakt hebben. De juiste persoon met de juiste kennis en overtuigingskracht kunnen een heel groot verschil maken. En dat is allemaal terug te herleiden naar 1 persoon. Nu hoor ik direct mensen roepen… ja maar zonder die en die had het nooit gelukt! En dat klopt inderdaad. Maar door 1 persoon zijn de andere mensen gaan doen om de strategie welke dat dan ook is te doen slagen.
Dit soort berichten kan een kijkje geven in een zeer gesloten keuken. Het is alleen in geval van Apple zeer lastig omdat we NOOIT weten wat ze aan het doen zijn. Wie weet wat voor producten er op de plank liggen en waar ze nu aan werken. Kijk BV naar de Ipad, daar waren ze laat jaren 80 al mee aan het werk. En hebben zo blijkt nu toen de juiste mensen voor aangenomen.
Sorry (ik wil niemand beledigen) maar moet toch steeds meer lachen om dit soort berichten.
Laatst weer een l’Oreal marketeer, dan weer een OLED schermengoeroe dan weer een channel-marketing specialist die het retailkanaal even opnieuw zou gaan aansturen.
Prachtige mannen met dito CV’s, die vaak na 1/2 jaar weer verdwenen zijn.
Net of 1 ingehuurde kracht in een miljardenbedrijf zoveel kan betekenen als er verder geen strategie achter zit.
De kabel- en content-industrie zijn doodsbang voor IP-tv zonder verdienmodel waar zij naast Apple ook beter van worden.
Dat is een mega-probleem en dat gaat deze eenling (hoewel hij een mooi sweatshirt aan heeft…) echt niet veranderen.
@Jampo:
Het blijkt juist zo te zijn dat een klein percentage van de mensen onderscheidend succesvol is.
Dus je kunt zeggen dat het wel degelijk belangrijk is dat specifieke individuen worden aangenomen om bepaalde dingen te realiseren.
Daarnaast zijn dergelijke berichten interessant omdat het kan bevestigen of aanwijzen waar Apple mee bezig is.
Allemaal hoog geplaatste mensen, en wie weet zou Apple eens tussen het normale volk kunnen zoeken, ik ken zat mensen die goede ideeën hebben en die zijn niet stinkend rijk of bekend.
Dat is net als met dat iets wat duur is niet meteen beter is.
Zo is het maar net
@Patryk,
En hoe zal Apple moeten zoeken dan volgens jou tussen het “normale” volk? Want als iemand ECHT een goed idee heeft en dit kan uitwerken valt die persoon van zelf wel op. Een idee hebben is 1. Je eigen idee kunnen realiseren tot een tastbaar product zijn 2 hele grote verschillen. Apple neemt mensen in dienst waar men van weet dat wat zij zeggen ook echt kunnen gezien de achtergrond van de persoon. Niks geks aan toch?
@de rest,
1 persoon kan wel degelijk verandering maken. Zie Steve zelf. Hij wilde iets, hij ging er voor en hij zorgde voor verandering. Verzamelde de juiste mensen om zich heen en zorgde dat ze 150% of mee gaven. Om even bij Apple te blijven…. Steve heeft Apple gemaakt tot wat het vandaag de dag is. Dat heeft 1 persoon ( steve ) in werking gezet. Hij was de geen die verandering bracht. En zo heeft hij dat ook bij Pixar gedaan.
Maar zo zijn er tal van voorbeelden van mensen die grote veranderingen gemaakt hebben. De juiste persoon met de juiste kennis en overtuigingskracht kunnen een heel groot verschil maken. En dat is allemaal terug te herleiden naar 1 persoon. Nu hoor ik direct mensen roepen… ja maar zonder die en die had het nooit gelukt! En dat klopt inderdaad. Maar door 1 persoon zijn de andere mensen gaan doen om de strategie welke dat dan ook is te doen slagen.
Dit soort berichten kan een kijkje geven in een zeer gesloten keuken. Het is alleen in geval van Apple zeer lastig omdat we NOOIT weten wat ze aan het doen zijn. Wie weet wat voor producten er op de plank liggen en waar ze nu aan werken. Kijk BV naar de Ipad, daar waren ze laat jaren 80 al mee aan het werk. En hebben zo blijkt nu toen de juiste mensen voor aangenomen.
Talk the talk. Walk the walk.