Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 5 reacties
CoeXisT
Ik wil die Parrot ZIK headphone van S ARCK erg graag hebben. Kan ‘m nergens vinden in normale winkels in mijn woonplaats helaas.
Bestellen via de Apple Store heb ik nare ervaringen mee. PostNL dumpte mijn pakketje in mijn vuilcontainer en mijn klacht daar over werd door hun weg gewuifd. Ik moest maar klagen bij Apple, wat onmogelijk is…
@CoeXisT: Hoezo is dat Apple’s fout. Die mensen van PostNL dumpte ze tog?
CoeXisT
@Rayn: Ja, dat was mijn gedachte ook hoor. PostNL stelde alleen dat Apple klant van hun is als verzendende partij. Ik als ontvanger had er niets mee te maken. Belachelijk natuurlijk!
viermaal raden.
Apple is opdrachtgever en dus de enige partij waar PostNL mee te maken heeft. Als er verzendingsproblemen zijn dan is dat verantwoording van en voor rekening Apple.
Ik wil die Parrot ZIK headphone van S ARCK erg graag hebben. Kan ‘m nergens vinden in normale winkels in mijn woonplaats helaas.
Bestellen via de Apple Store heb ik nare ervaringen mee. PostNL dumpte mijn pakketje in mijn vuilcontainer en mijn klacht daar over werd door hun weg gewuifd. Ik moest maar klagen bij Apple, wat onmogelijk is…
Beetje veel risico voor een headphone van € 350,-
Bedoel je deze?
@CoeXisT: Hoezo is dat Apple’s fout. Die mensen van PostNL dumpte ze tog?
@Rayn: Ja, dat was mijn gedachte ook hoor. PostNL stelde alleen dat Apple klant van hun is als verzendende partij. Ik als ontvanger had er niets mee te maken. Belachelijk natuurlijk!
Apple is opdrachtgever en dus de enige partij waar PostNL mee te maken heeft. Als er verzendingsproblemen zijn dan is dat verantwoording van en voor rekening Apple.