Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 6 reacties
Mark
Ben ik de enige die het echte een zwakke slogan vind: “if it’s not an iphone, it’s not an iphone”…
JanG
ApplePay is een prima idee, maar stokt in de uitvoering.
In de zakelijke wereld heb je succes als je komt met duidelijke plannen en deadlines, over de uitrol, kosten, terugverdientijd, competitive advantage, en bijvoorbeeld een kit voor bedrijfsleven / MKB.
Welnu, het is er niet of is onzichtbaar (door de Apple manier van communiceren)
Inmiddels hebben we al contactloos betalen per pinpas, waarvoor helemaal geen ApplePay terminals nodig is bij elke kassa. De vraag rijst dan, wat die nog toevoegen.
Als je life-line services brengt, moet je batterij het trouwens aan het eind van de dag ook nog doen. Daar een keer mee beginnen, misschien.
Lesley
Vindt het juist een hele sterke.
Je kunt wel iets maken wat erop lijkt, maar je krijgt nooit de zelfde ervaring.
Jelle
Ik vind hem juist ook heel sterk.
Lijkt wel een beetje op 538, die had een paar jaar geleden de slogan:
“Dit is de muziek van 538! En als je het ergens anders hoort is het nog steeds de muziek van 538”
Lekker arrogant 😉
Daejji
Origineel geplaatst door Mark
Ben ik de enige die het echte een zwakke slogan vind: “if it’s not an iphone, it’s not an iphone”…
Is ook een beetje een knipoog naar de “reclames” van Samsung waar de iphone te kakken wordt gezet.
Ben ik de enige die het echte een zwakke slogan vind: “if it’s not an iphone, it’s not an iphone”…
ApplePay is een prima idee, maar stokt in de uitvoering.
In de zakelijke wereld heb je succes als je komt met duidelijke plannen en deadlines, over de uitrol, kosten, terugverdientijd, competitive advantage, en bijvoorbeeld een kit voor bedrijfsleven / MKB.
Welnu, het is er niet of is onzichtbaar (door de Apple manier van communiceren)
Inmiddels hebben we al contactloos betalen per pinpas, waarvoor helemaal geen ApplePay terminals nodig is bij elke kassa. De vraag rijst dan, wat die nog toevoegen.
Als je life-line services brengt, moet je batterij het trouwens aan het eind van de dag ook nog doen. Daar een keer mee beginnen, misschien.
Vindt het juist een hele sterke.
Je kunt wel iets maken wat erop lijkt, maar je krijgt nooit de zelfde ervaring.
Ik vind hem juist ook heel sterk.
Lijkt wel een beetje op 538, die had een paar jaar geleden de slogan:
“Dit is de muziek van 538! En als je het ergens anders hoort is het nog steeds de muziek van 538”
Lekker arrogant 😉
Is ook een beetje een knipoog naar de “reclames” van Samsung waar de iphone te kakken wordt gezet.
@Mark: Ik vind hem echt irritant worden.