Apple is een reparatieprogramma gestart voor iPhone 6 Plus-modellen met Touch Disease, waarbij een grijze flikkerende streep op het scherm verschijnt. Maar of de slachtoffers blij zijn?
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 25 reacties
Marc
Slim.., tegen kostprijs repareren, dan kost het Apple ook niks.
Richard
Toestel meerdere keren gevallen.
Ik heb het gehad met mijn Iphone.
Nooit gevallen. Toestel in garantie vervangen.
En na 4 maanden ging het vervangend toestel de zelfde kuren vertonen.
Ook weer vervangen.
WvB22
Hopelijk kunnen ze tijdens die rechtszaak tegen Apple bewijzen dat dit een constructiefout is. Dan zal deze belachelijke manier van omgaan met je klanten snel verdwijnen.
Mike
We made an error during construction.
We will fix it for you.
We will let you pay for it.
Schandalig.
Kan je je telefoon beter laten vallen en opgeven aan inboedelverzekering.
@Marc: Héél slim, want je denkt toch niet dat ze hier een zogenaamde nul-operatie van maken! 😉 Hier zal nog winst op gemaakt worden ook…
JK
Nieuw touchscreen kost mij bij Apple altijd zo’n 120 euro. Doen ze hier dan nu meer voor deze prijs? Wat was de prijs eerst?
Karel
Ik ben al aan mijn 3e scherm bezig
Kost bij door apple authorized service shop € 169,00
Waarbij bij mijn laatste scherm garantie binnen 1 week zelfde probleem
Luuk S
Origineel geplaatst door JK Nieuw touchscreen kost mij bij Apple altijd zo’n 120 euro. Doen ze hier dan nu meer voor deze prijs? Wat was de prijs eerst?
Het hele toestel wordt vervangen voor die prijs. Defect zit namelijk niet in het display.
Swen
Wat €€n lomp b€drijf z€g
EOTB
Niet fraai deze aanpak. Dit gaat Apple zeker geen goed doen en nog veel meer klanten kosten.
Rein
Ik had dit probleem ook in September. Maar ook mijn camera was slecht. Focusprobleem.
Ik heb mijn iPhone 6 plug opgestuurd ivm de camera terugroep actie.
en kreeg een refurbished toestel terug.
beide problemen gratis opgelost.
Top bedrijf Apple !!!
Robenroute
Ik moet toch heel eerlijk bekennen dat ik langzamerhand een beetje verdrietig wordt van Apple’s houding. Dit is niet de eerste keer dat men allerlei 7#7-verhalen bedenkt om maar onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. Dit kost klanten.
Ferenc
@Rein: Topbedrijf? Je hebt recht op een nieuw toestel en je krijgt een refurbished variant. Hier hebben ze recentelijk een rechtzaak over verloren in Nederland. Zou nooit z’n toestel accepteren (is grotendeels gemaakt uit 2de hands onderdelen). Je bent opgelicht.
Apples houding tegenover zijn klanten bewijst zich maar weer. Ze geven geen moer om klanten waar ze geen geld aan kunnen verdienen en laten deze voor hun fouten ook betalen . Dit soort eigenwijze narcisme (kijk maar naar hun innovatie lijn dit jaar) zal apple de kop gaan kosten.
Toestel uit 2014 heeft nog gewoon garantie. Alleen Apple denkt daar weer anders over…
Henk
De arrogantie ten top, lijkt erop dat Apple alleen dit verbeterd ipv hun producten en service. Maar goed binnen een paar jaar volgt de rekening wel vanuit hun klanten.
@Rein: Ik heb precies dezelfde klachten, achtercamera wazig en touch problemen. Werd helaas niet toegelaten tot het programma op apple’s site, moest dus via verzekering laten maken -.-
WvB22
Apple zal er geen winst op maken want ze zullen het logic board moeten vervangen. Dat is de enige manier. Het heeft namelijk niets met je scherm te maken maar alles met de chip die de boel aanstuurt. Die raakt door krachten op de telefoon, waarschijnlijk in strakke broekzakken of door andere krachten op de telefoon, beschadigd omdat de telefoon veel te makkelijk buigt. Daardoor raken de contactpuntjes van de chip beschadigd. En dus einde oefening touch screen. Daardoor gaat het ook geleidelijk en wordt het steeds erger: steeds meer contactpuntjes geven de geest. Eigenlijk is dit dus bendgate 2.0
Redhead
Gisteren gelijk mijn iPhone 6 plus hier laten maken cq omruilen in de Apple Store. Kosten waren overigens maar €155,00. Moest wel even de Genius laten zien dat dit programma nieuw was. Ze waren er nog niet van op de hoogte.
Voor €155 een ‘nieuwe’ iPhone 6 Plus, ik zeg prima!
Tim
Tja wie gebruikt er nu nog een iPhone 6??? Pff
Sw97
@Luuk S: is de nieuwe iphone die je krijgt aangepast waardoor het probleem niet meer kan voorkomen of loop je de kans het probleem opnieuw op te lopen?
Slim.., tegen kostprijs repareren, dan kost het Apple ook niks.
Toestel meerdere keren gevallen.
Ik heb het gehad met mijn Iphone.
Nooit gevallen. Toestel in garantie vervangen.
En na 4 maanden ging het vervangend toestel de zelfde kuren vertonen.
Ook weer vervangen.
Hopelijk kunnen ze tijdens die rechtszaak tegen Apple bewijzen dat dit een constructiefout is. Dan zal deze belachelijke manier van omgaan met je klanten snel verdwijnen.
We made an error during construction.
We will fix it for you.
We will let you pay for it.
Schandalig.
Kan je je telefoon beter laten vallen en opgeven aan inboedelverzekering.
Dit vraagt om kapotslagende applestore-gasten.
Pardon?
@Marc: Héél slim, want je denkt toch niet dat ze hier een zogenaamde nul-operatie van maken! 😉 Hier zal nog winst op gemaakt worden ook…
Nieuw touchscreen kost mij bij Apple altijd zo’n 120 euro. Doen ze hier dan nu meer voor deze prijs? Wat was de prijs eerst?
Ik ben al aan mijn 3e scherm bezig
Kost bij door apple authorized service shop € 169,00
Waarbij bij mijn laatste scherm garantie binnen 1 week zelfde probleem
Het hele toestel wordt vervangen voor die prijs. Defect zit namelijk niet in het display.
Wat €€n lomp b€drijf z€g
Niet fraai deze aanpak. Dit gaat Apple zeker geen goed doen en nog veel meer klanten kosten.
Ik had dit probleem ook in September. Maar ook mijn camera was slecht. Focusprobleem.
Ik heb mijn iPhone 6 plug opgestuurd ivm de camera terugroep actie.
en kreeg een refurbished toestel terug.
beide problemen gratis opgelost.
Top bedrijf Apple !!!
Ik moet toch heel eerlijk bekennen dat ik langzamerhand een beetje verdrietig wordt van Apple’s houding. Dit is niet de eerste keer dat men allerlei 7#7-verhalen bedenkt om maar onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. Dit kost klanten.
@Rein: Topbedrijf? Je hebt recht op een nieuw toestel en je krijgt een refurbished variant. Hier hebben ze recentelijk een rechtzaak over verloren in Nederland. Zou nooit z’n toestel accepteren (is grotendeels gemaakt uit 2de hands onderdelen). Je bent opgelicht.
@Ferenc: Was ruim na de garantie periode
Apples houding tegenover zijn klanten bewijst zich maar weer. Ze geven geen moer om klanten waar ze geen geld aan kunnen verdienen en laten deze voor hun fouten ook betalen . Dit soort eigenwijze narcisme (kijk maar naar hun innovatie lijn dit jaar) zal apple de kop gaan kosten.
Toestel uit 2014 heeft nog gewoon garantie. Alleen Apple denkt daar weer anders over…
De arrogantie ten top, lijkt erop dat Apple alleen dit verbeterd ipv hun producten en service. Maar goed binnen een paar jaar volgt de rekening wel vanuit hun klanten.
Eigenlijk best goedkoop zeg.
Je koop er niet eens een boek voor
https://www.youtube.com/watch?v=_aurxyyjJyI
@Rein: Ik heb precies dezelfde klachten, achtercamera wazig en touch problemen. Werd helaas niet toegelaten tot het programma op apple’s site, moest dus via verzekering laten maken -.-
Apple zal er geen winst op maken want ze zullen het logic board moeten vervangen. Dat is de enige manier. Het heeft namelijk niets met je scherm te maken maar alles met de chip die de boel aanstuurt. Die raakt door krachten op de telefoon, waarschijnlijk in strakke broekzakken of door andere krachten op de telefoon, beschadigd omdat de telefoon veel te makkelijk buigt. Daardoor raken de contactpuntjes van de chip beschadigd. En dus einde oefening touch screen. Daardoor gaat het ook geleidelijk en wordt het steeds erger: steeds meer contactpuntjes geven de geest. Eigenlijk is dit dus bendgate 2.0
Gisteren gelijk mijn iPhone 6 plus hier laten maken cq omruilen in de Apple Store. Kosten waren overigens maar €155,00. Moest wel even de Genius laten zien dat dit programma nieuw was. Ze waren er nog niet van op de hoogte.
Voor €155 een ‘nieuwe’ iPhone 6 Plus, ik zeg prima!
Tja wie gebruikt er nu nog een iPhone 6??? Pff
@Luuk S: is de nieuwe iphone die je krijgt aangepast waardoor het probleem niet meer kan voorkomen of loop je de kans het probleem opnieuw op te lopen?