Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 6 reacties
Ger
Gelukkig dat ik dit lees, want tot mijn ergernis kampt mijn Apple tv met dezelfde problemen. Ik heb de link van 2 jaar geleden nog eens bekeken en mijn serienummer matcht met wat daar opgegeven is.
Nu weet ik alleen niet meer of ik het online of ooit in de winkel gekocht heb.
Kan ik er uitsluitend mee naar een Apple store of zijn bv. Amac zaken ook geschikt om om te ruilen?
@Ger: Je kunt bij productproblemen sowieso terecht bij de winkel waar je iets hebt gekocht, maar dan moet je wel kunnen aantonen dat je het daar hebt aangeschaft. Als je geen aankoopbewijs hebt zou ik zelf de Apple Store bezoeken, of minstens even bellen om het bij hun te vragen.
Erik
Als het een terugroepactie betreft van Apple dan dien je bij Apple het apparaat te ruilen lijkt mij. Er is namelijk sprake van een fabricage fout welke door Apple opgelost wordt. Of de aankoop nu gedaan is in de winkel of via Internet maakt verser niet uit.
Dustin
Ik wordt helemaal gek van het menu dat in beeld blijft als een soort bug.
Jonathan
Als je iMac gebeld had ipv hier te posten had je het antwoord al gehad 😉
Gelukkig dat ik dit lees, want tot mijn ergernis kampt mijn Apple tv met dezelfde problemen. Ik heb de link van 2 jaar geleden nog eens bekeken en mijn serienummer matcht met wat daar opgegeven is.
Nu weet ik alleen niet meer of ik het online of ooit in de winkel gekocht heb.
Kan ik er uitsluitend mee naar een Apple store of zijn bv. Amac zaken ook geschikt om om te ruilen?
@Ger: Je kunt bij productproblemen sowieso terecht bij de winkel waar je iets hebt gekocht, maar dan moet je wel kunnen aantonen dat je het daar hebt aangeschaft. Als je geen aankoopbewijs hebt zou ik zelf de Apple Store bezoeken, of minstens even bellen om het bij hun te vragen.
Als het een terugroepactie betreft van Apple dan dien je bij Apple het apparaat te ruilen lijkt mij. Er is namelijk sprake van een fabricage fout welke door Apple opgelost wordt. Of de aankoop nu gedaan is in de winkel of via Internet maakt verser niet uit.
Ik wordt helemaal gek van het menu dat in beeld blijft als een soort bug.
Als je iMac gebeld had ipv hier te posten had je het antwoord al gehad 😉
@Bastiaan Vroegop: Dank, inmiddels gedaan, wordt aan gewerkt.