Reacties voor: Apple helpt iPhone-gebruikers op weg met ‘iPhone Your Life’
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
apple pakt het slim aan, doet geen gebruiksaanwijzing bij de verpakking maar laat mensen op sites zoals deze hierboven beschreven kijken hehe verdienen ze ook nog even aan de sitereclames, slimme mensen van apple (L)
ja, nog meer mensen overhalen om een iPhone te nemen! 😛
Je moet het ze wel meegeven die jongens van Apple. Dit doen ze heel erg slick. Goede web site, duidelijke, aansprekende topics, mooie plaatjes en een gevoel geven dat het niet beter kan dan dit. Echt top. Iphoneclub ook bedankt voor de tip, want ik heb er nog een leuke app aan over gehouden. ReQall. Wat een topper. 😀
heb al 9 pagina’s aan apps, zou niet weten wat ik nu nog mis hehe….
Jammer dat ik nog geen iphone icm hi/kpn kan kopen in nederland. Is dat tmobile echt zon ramp? die iphone ziet dr wel erg gelikt uit namelijk 🙂
Je kan op verschillende sites een iPhone kopen icm een kpn /hi abbonnement.. Ik heb er ook één en alles werkt perfect (echt overal bereik)
@sashimi –
Ik heb reQall ook ff binnen gehaald, het concept spreekt me erg aan.
Echter als ik een note inspreek verschijnt er vervolgens “reqall is writing…”.
Als ik vervolgens “memory jog” krijg ik m’n voice note er niet voor, wat ik eigenlijk wel zou willen.
Als ik een bericht typ krijg ik dat er wel voor…
Doe ik iets verkeerd of werkt het programma gewoon niet zoals ik wil??
Erg mooi, alleen heb ik liever nog dat Apple ons Op De Weg helpt ipv op weg. En wel door Navigatie van bv TomTom oid toe te staan..
Blijven bidden.. 🙂
Tmobile netwerk is trouwens prima hoor
Nee hoor, TM is prima en erg voordelig. Plus, je hebt een echte NL iPhone: geen buitenlands ding zonder garantie. KPN heeft een goed netwerk, maar hun klantenservice is de ergste ooit. Voor mij nooit meer KPN!
…
moeilijke keuze?? Kpn of t-mobile?
Deze dienst waarin apple een community creert op hun eigen site voor de iphone gebruikers is leuk en werkt verkoop van nieuwe apps in de hand. Maar dat is wat elk bedrijft zou doen. Zoveel mogelijk de klant proberen te verleiden meer gebruik te maken van diensten rondom het product.
kijk naar de xbox en xbox live
kijk naar de PS3 en PSnetwork
Kijk naar de Wii en die shop die daarbij zit.
alle drie hebben ze een community een winkel en entertainment mogelijkheid.
Dat doen ze allemaal om er geld aan te verdienen en hun klanten te dienen.
ehm… over die gebruiks handleidingen…
Apple heeft o de website alle handleidingen staan.
bij alle apple producten komt slechts een beknopte beschrijving om het apparaat aan te zetten. de rest mag je van de support page af halen.
http://www.apple.com/support en zie daar pagina’s dikke handleidingen voor je iphone ipod of nieuwe mac
Snel simpel altijd berijkbaar en het scheelt het milieu