Apple is begonnen met een nieuwe campagne om de iPad te promoten. Eerder ging er al een soortgelijke campagne voor de iPhone van start. In ‘Why You’ll Love iPad’ wordt het grote aantal iPad-apps benadrukt, wordt gewezen op het fraaie design en zaken als schermkwaliteit, batterijduur en camera’s. Ook de draadloze prestaties, het iOS-besturingssysteem, iCloud en de persoonlijke supportmogelijkheden worden genoemd als sterke punten van de iPad. Een lezer van iPhoneclub dacht in de Chinese versie van de iPad-campagne zelfs al gelekte beelden van iOS 7 te herkennen, maar daar zijn we niet zo zeker van. De campagne toont vooral apps van derden, zoals Letterpress, Flipboard en een app om gitaaraccoorden te leren.

Zelf bekijken kan hier: “Why you’ll love an iPad“. Er is overigens ook een retina-versie van dezelfde pagina die ook de iPad mini noemt. Maar daar zullen we maar geen voorbarige conclusies uit trekken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Kunnen we aan de hand hiervan vanuit gaan dat er voorlopig nog geen nieuwe iPads komen?
Die campagne was al begonnen toen die nieuwe van de iPhone 5 begon. 😛
Maar toch mooi hoe Apple dit soort dingen altijd doet. 🙂
Ik zie geen verschil tussen de retina pagina en de niet-retina pagina? Ach ja t zal wel 🙂
Nee natuuurlijk niet, dat moet je in het echt zien.
Nee natuuurlijk niet stomkop, dat moet je in het echt zien.
Ze moeten is een keer echt mooie spellen voor de iPad maken. Zoals GTA, nu is het allemaal wel leuk om een keer te doen, maar meer niet!
Je hoeft niet te schelden. Wat is dat nou voor opmerking, ‘dat moet je in het echt zien’ ?
Op mijn retina macbook, iphone 5 en normaal hd scherm van mijn desktop zie ik iig geen verschil in kwaliteit, als ze dat tenminste bedoelen met ‘retina versie van een website’