Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 31 reacties
Patryk
Dat ze willen dat je het downloadt is best opdringerig maar als je leuke gratis apps, muziek ect kunt downloaden dan lijkt het mij wel de moeite waard.
gui
Kan men in België ook gebruik maken van deze app?
Niet te vinden hier in iTunes.
Mark
Hier een link naar de desbetreffende app
(NL App store)
Chris
In de eerste alinea spreken jullie over de Apple App Store-app, neem aan dat jullie bedoelen Apple store app? Storend dat het verkeerde geschreven is, aangezien veel mensen al moeite hebben met de juiste benaming voor app store en Apple store en iTunes apps. Jullie zouden dan juist die verschillen uit elkaar moeten kunnen houden voor de lezers. Neem aan dat het een typfoutje is 😉
Roel
Jammer dat als ik een fout opmerk in het artikel en afvraag of het nou over de Apple store app gaat of over de app store app mijn reactie wordt verwijderd. Pfft!
Barend
Waarom de app niet standaard op iedere iPhone zetten zo raar lijkt mij dat niet
Sezgin
Tja, als je €670 vraagt voor een iPhone 5, dan is die 20% nog aardig wat vind ik.
Persoonlijk vind ik de iPhone 5 absoluut geen €670 waard.
Lobo
Apple bracht voreger produkten uit die vanzelf gingen, als zoete broodjes…
Tim Cook moet zich eens achter de oren krabben.
Foeteren op personeel en “het kanaal” is nogal Ballmer-achtig. Net of het daaraan ligt als de omzet tegenvalt.
Hij moet zelf beter beleid inzetten en de investeerders en de beurs eens gaan bespelen.
@Sezgin: Vindtj je dat voor een Samsung ding wel dan?????…..
Roel
@Gonny van der Zwaag: oke, duidelijk! Vond het al raar en snapte het niet helemaal. Dacht dat er normaal een reactie van jullie met ‘geupdate:’ kwam te staan 😉
Mitchell
Toevallig vandaag nog een 64GB iPhone 5 wit gekocht in een officiele apple store! Te florida mall!
civman
Tis niet alleen de Apple Store waar de verkopen tegenvallen, er is een totale verschuiving plaats (zie berichten op Tweakersnet en Zdnet) in IOS naar ander. Windows phone laat ook veel, Samsung schijnt er nog aan te ontkomen. Qua IOS zou ik zeggen dat de mensen, lees consumenten misschien ook het Apple beleid wel zat zijn. Voor ruim 600-700 euro ben ik er klaar mee dat een paar figuren in USA besluiten wat ik wel en niet mag op een door mij betaald apparaat.
Voor hen die “gratis” nog steeds als gratis zien, denk na, niemand geeft gratis iets weg zonder er iets voor terug te willen, ook zo Apple. Door alle gegevens van jou weet Apple hierdoor meer dan een provider en dat gebruiken ze.
marc
Dus alle retailers die ervoor gezorgd hebben dat Apple zo veel heeft verkocht, krijgen nu eigenlijk een mes in hun rug. Erg vriendelijk van Apple, maar ja zo kunnen ze nog meer verdienen over de rug van andere. Past inderdaad wel bij Apple.
Wilhelm Deussen
@Gonny van der Zwaag: Wat veel andere weblogs doen is om te reageren met iets als ‘Bedankt voor de opmerking, we hebben het aangepast!’ Dan begrijpen alle latere aanhakers evengoed wat er aan de hand is, én het is een stuk attenter tegenover degene die de fout had opgemerkt. Is natuurlijk maar een suggestie hoor!
@Lobo: Ik weet niet of ik het eerlijk vind als Tim Cook nu de schuld krijgt. De neergang van Apple is al onder Steve Jobs begonnen, toen ze de wensen van gebruikers niet meer negeerden omdat ze het zelf beter wisten (wat een grote kracht van Apple was) maar om de winst te verhogen.
Origineel geplaatst door Mine Timelapser Zou best wel eens een slimme stap kunnen zijn, maar het zou voor nieuwe iOS gebruikers opgevat kunnen worden dat ze alleen maar meer moeten kopen.
Lijkt mij dat de klanten alleen maar meer willen zo ging het tenminste bij mij
Bob.v
@Sezgin: @Lobo: Apple wilt geen losse toestellen verkopen ze doen dit allemaal om abbonementen te verkopen omdat de providers dat niet meer doen want Samsung geeft providers een bonus als ze een Samsung toestel verkopen en dat doet Apple niet dus wilt Apple liever zelf de contracten afsluiten
mhoutman
Waarom is deze app überhaupt niet Universeel?
stef
Origineel geplaatst door Patryk Dat ze willen dat je het downloadt is best opdringerig maar als je leuke gratis apps, muziek ect kunt downloaden dan lijkt het mij wel de moeite waard.
Met de Apple Store-app kun je ook onderweg Apple producten zoeken en kopen. Bovendien kun je via de app een afspraak maken bij de Genius Bar en je inschrijven voor een workshop.
Dit kun je allemaal met de Apple Store-app doen:
– De nieuwste Apple producten, accessoires en software bekijken, kopen en thuis laten bezorgen. Of geselecteerde producten reserveren om die later op te halen bij een Apple Store.
– Een nieuwe Mac naar wens configureren, bijvoorbeeld door een grotere harde schijf of extra geheugen toe te voegen.
– Een iPad of iPod een persoonlijk tintje geven door ‘m gratis te laten graveren, en bepaalde Apple producten laten inpakken in de speciale cadeauverpakking.
– Als je in de Apple Store bent, kun je zelf Apple producten afrekenen met EasyPay.
– In een Apple Store om assistentie vragen, inchecken als je een afspraak hebt en een Specialist vragen om naar je toe te komen.
– Een afspraak voor de Genius Bar of One to One maken en je inschrijven voor workshops en events.
thomas1
Als Apple de prijs nu aanpast aan die van een retailer dan zou ik daar kopen.
Het voordeel van een retailer is 2 jaar garantie plus gemiddeld 100€ prijsverschil.
Ik ben in de Apple store Amsterdam gaan kijken.
Mooie store maar nare locatie.
Parkeren kan in een parkeer garage, kost een klein fortuin.
De iPad die ik wilde kopen was 104€ duurder dan in de winkels.
De garantie van Apple is een jaar en een half jaar op de batterij.
In deze tijd gaan mensen vergelijken en kopen liever bij een retailer .
Twee jaar garantie op alles en veel lagere prijzen.
Apple store ? Voor mij persoonlijk even niet.
Patryk
Op de batterij krijg je ook 1 jaar garantie.
Trouwens je hebt gelijk hoor, ik ga ook liever zelf naar zo’n bv Mycom en haal daar de nieuwste iPad 30 euro goedkoper dan bij Apple maar wel met 3 jaar garantie.
Ik vind Appke geweldig, maar ze moeten ook met de tijd meegaan, kijk eens naar bedrijven die dat niet doen en kijk hoe het met die bedrijven nu afloopt, op 1 dag gebeurt dat ook met Apple als zij hun strategie niet aanpassen.
Zelf denk ik dat ALS ze dat al doen dat het dan te laat is.
Bob.v
@thomas1: @Patryk:
In de Apple Store heb je ook 2 jaar garantie op alles vraag het maar na en ze gaan mee in prijzen/acties van de andere providers.
En het voordeel van twee jaar bij Apple is dat als je een probleem hebt dat je binnen 5 min een nieuwe iphone of ipad hebt ten opzichte van alle andere winkels waar het eerst opgestuurd moet worden etc.
Paul538
Zondermeer een slim idee die Apple Store App. Of het kies is, daar kan men over twisten. Het zal best wel verkoopverhogend werken. De app ziet er duidelijk en overzichtelijk uit. Hoe gemakkelijk wordt het gemaakt om tik-tik-tik b.v. een iPhone of whatever te bestellen. Een iets te enthousiaste Apple freak tikt en ‘hangt’. De app nodigt daarvoor m.i. wel uit. En ja, Tim Cook mag zich achter de oren krabben over de prijzen, maar daar zal het wel bij blijven. Managers willen meer, meer en nog meer omzet (met bijbehorende winsten). Doorgaans wordt minder niet geduld door die jongens en meisjes. Edoch: what must go up, must go down. Eens zal de rek uit dat elastiek gaan, wat door de consument wordt bepaald. Dat geldt voor ieder bedrijf, ook voor Apple.
Omdat we niet nog meer niet-te-verwijderen shit willen hebben zoals de Kiosk, Passport, Contacts en weet ik wat apps.
thomas1
@Bob.v: Dan hebben ze mij bij de Apple store in Amsterdam verkeerde info gegeven Bob.Uiteindelijk heb ik wel spijt van mijn aankoop buiten Apple om -:( ik wacht al 3 weken op een andere iPad , gekocht bij Bcc.Helaas had die van mij een gelig scherm.Jammer dat Apple me niet goed heeft ingelicht.Als Apple duidelijker was dan had ik dus nu plezier van mijn iPad 4 gehad.Dank je voor je info .
@Roel: Als we onduidelijkheden of foutjes in het artikel constateren, passen we dat aan en daarna halen we de opmerkingen daarover weg (die heeft dan namelijk geen nut meer, aangezien het al is aangepast). Bovendien snappen lezers die later aanhaken niet waar de opmerking op slaat, dus dat levert alleen maar onnodige verwarring op.
Uiteraard bedankt voor je opmerking, want als er onduidelijkheden in een artikel staan, passen we dat natuurlijk meteen aan!
Dat ze willen dat je het downloadt is best opdringerig maar als je leuke gratis apps, muziek ect kunt downloaden dan lijkt het mij wel de moeite waard.
Kan men in België ook gebruik maken van deze app?
Niet te vinden hier in iTunes.
Hier een link naar de desbetreffende app
(NL App store)
In de eerste alinea spreken jullie over de Apple App Store-app, neem aan dat jullie bedoelen Apple store app? Storend dat het verkeerde geschreven is, aangezien veel mensen al moeite hebben met de juiste benaming voor app store en Apple store en iTunes apps. Jullie zouden dan juist die verschillen uit elkaar moeten kunnen houden voor de lezers. Neem aan dat het een typfoutje is 😉
Jammer dat als ik een fout opmerk in het artikel en afvraag of het nou over de Apple store app gaat of over de app store app mijn reactie wordt verwijderd. Pfft!
Waarom de app niet standaard op iedere iPhone zetten zo raar lijkt mij dat niet
Tja, als je €670 vraagt voor een iPhone 5, dan is die 20% nog aardig wat vind ik.
Persoonlijk vind ik de iPhone 5 absoluut geen €670 waard.
Apple bracht voreger produkten uit die vanzelf gingen, als zoete broodjes…
Tim Cook moet zich eens achter de oren krabben.
Foeteren op personeel en “het kanaal” is nogal Ballmer-achtig. Net of het daaraan ligt als de omzet tegenvalt.
Hij moet zelf beter beleid inzetten en de investeerders en de beurs eens gaan bespelen.
@Barend: dacht ik ook al aan.
@Sezgin: Vindtj je dat voor een Samsung ding wel dan?????…..
@Gonny van der Zwaag: oke, duidelijk! Vond het al raar en snapte het niet helemaal. Dacht dat er normaal een reactie van jullie met ‘geupdate:’ kwam te staan 😉
Toevallig vandaag nog een 64GB iPhone 5 wit gekocht in een officiele apple store! Te florida mall!
Tis niet alleen de Apple Store waar de verkopen tegenvallen, er is een totale verschuiving plaats (zie berichten op Tweakersnet en Zdnet) in IOS naar ander. Windows phone laat ook veel, Samsung schijnt er nog aan te ontkomen. Qua IOS zou ik zeggen dat de mensen, lees consumenten misschien ook het Apple beleid wel zat zijn. Voor ruim 600-700 euro ben ik er klaar mee dat een paar figuren in USA besluiten wat ik wel en niet mag op een door mij betaald apparaat.
Voor hen die “gratis” nog steeds als gratis zien, denk na, niemand geeft gratis iets weg zonder er iets voor terug te willen, ook zo Apple. Door alle gegevens van jou weet Apple hierdoor meer dan een provider en dat gebruiken ze.
Dus alle retailers die ervoor gezorgd hebben dat Apple zo veel heeft verkocht, krijgen nu eigenlijk een mes in hun rug. Erg vriendelijk van Apple, maar ja zo kunnen ze nog meer verdienen over de rug van andere. Past inderdaad wel bij Apple.
@Gonny van der Zwaag: Wat veel andere weblogs doen is om te reageren met iets als ‘Bedankt voor de opmerking, we hebben het aangepast!’ Dan begrijpen alle latere aanhakers evengoed wat er aan de hand is, én het is een stuk attenter tegenover degene die de fout had opgemerkt. Is natuurlijk maar een suggestie hoor!
@Lobo: Ik weet niet of ik het eerlijk vind als Tim Cook nu de schuld krijgt. De neergang van Apple is al onder Steve Jobs begonnen, toen ze de wensen van gebruikers niet meer negeerden omdat ze het zelf beter wisten (wat een grote kracht van Apple was) maar om de winst te verhogen.
Zou best wel eens een slimme stap kunnen zijn, maar het zou voor nieuwe iOS gebruikers opgevat kunnen worden dat ze alleen maar meer moeten kopen.
@MauriceH: Welk Samsung kost €670?
Lijkt mij dat de klanten alleen maar meer willen zo ging het tenminste bij mij
@Sezgin: @Lobo: Apple wilt geen losse toestellen verkopen ze doen dit allemaal om abbonementen te verkopen omdat de providers dat niet meer doen want Samsung geeft providers een bonus als ze een Samsung toestel verkopen en dat doet Apple niet dus wilt Apple liever zelf de contracten afsluiten
Waarom is deze app überhaupt niet Universeel?
Met de Apple Store-app kun je ook onderweg Apple producten zoeken en kopen. Bovendien kun je via de app een afspraak maken bij de Genius Bar en je inschrijven voor een workshop.
Dit kun je allemaal met de Apple Store-app doen:
– De nieuwste Apple producten, accessoires en software bekijken, kopen en thuis laten bezorgen. Of geselecteerde producten reserveren om die later op te halen bij een Apple Store.
– Een nieuwe Mac naar wens configureren, bijvoorbeeld door een grotere harde schijf of extra geheugen toe te voegen.
– Een iPad of iPod een persoonlijk tintje geven door ‘m gratis te laten graveren, en bepaalde Apple producten laten inpakken in de speciale cadeauverpakking.
– Als je in de Apple Store bent, kun je zelf Apple producten afrekenen met EasyPay.
– In een Apple Store om assistentie vragen, inchecken als je een afspraak hebt en een Specialist vragen om naar je toe te komen.
– Een afspraak voor de Genius Bar of One to One maken en je inschrijven voor workshops en events.
Als Apple de prijs nu aanpast aan die van een retailer dan zou ik daar kopen.
Het voordeel van een retailer is 2 jaar garantie plus gemiddeld 100€ prijsverschil.
Ik ben in de Apple store Amsterdam gaan kijken.
Mooie store maar nare locatie.
Parkeren kan in een parkeer garage, kost een klein fortuin.
De iPad die ik wilde kopen was 104€ duurder dan in de winkels.
De garantie van Apple is een jaar en een half jaar op de batterij.
In deze tijd gaan mensen vergelijken en kopen liever bij een retailer .
Twee jaar garantie op alles en veel lagere prijzen.
Apple store ? Voor mij persoonlijk even niet.
Op de batterij krijg je ook 1 jaar garantie.
Trouwens je hebt gelijk hoor, ik ga ook liever zelf naar zo’n bv Mycom en haal daar de nieuwste iPad 30 euro goedkoper dan bij Apple maar wel met 3 jaar garantie.
Ik vind Appke geweldig, maar ze moeten ook met de tijd meegaan, kijk eens naar bedrijven die dat niet doen en kijk hoe het met die bedrijven nu afloopt, op 1 dag gebeurt dat ook met Apple als zij hun strategie niet aanpassen.
Zelf denk ik dat ALS ze dat al doen dat het dan te laat is.
@thomas1: @Patryk:
In de Apple Store heb je ook 2 jaar garantie op alles vraag het maar na en ze gaan mee in prijzen/acties van de andere providers.
En het voordeel van twee jaar bij Apple is dat als je een probleem hebt dat je binnen 5 min een nieuwe iphone of ipad hebt ten opzichte van alle andere winkels waar het eerst opgestuurd moet worden etc.
Zondermeer een slim idee die Apple Store App. Of het kies is, daar kan men over twisten. Het zal best wel verkoopverhogend werken. De app ziet er duidelijk en overzichtelijk uit. Hoe gemakkelijk wordt het gemaakt om tik-tik-tik b.v. een iPhone of whatever te bestellen. Een iets te enthousiaste Apple freak tikt en ‘hangt’. De app nodigt daarvoor m.i. wel uit. En ja, Tim Cook mag zich achter de oren krabben over de prijzen, maar daar zal het wel bij blijven. Managers willen meer, meer en nog meer omzet (met bijbehorende winsten). Doorgaans wordt minder niet geduld door die jongens en meisjes. Edoch: what must go up, must go down. Eens zal de rek uit dat elastiek gaan, wat door de consument wordt bepaald. Dat geldt voor ieder bedrijf, ook voor Apple.
Omdat we niet nog meer niet-te-verwijderen shit willen hebben zoals de Kiosk, Passport, Contacts en weet ik wat apps.
@Bob.v: Dan hebben ze mij bij de Apple store in Amsterdam verkeerde info gegeven Bob.Uiteindelijk heb ik wel spijt van mijn aankoop buiten Apple om -:( ik wacht al 3 weken op een andere iPad , gekocht bij Bcc.Helaas had die van mij een gelig scherm.Jammer dat Apple me niet goed heeft ingelicht.Als Apple duidelijker was dan had ik dus nu plezier van mijn iPad 4 gehad.Dank je voor je info .
Hi, nu is er een update.
@Gonny van der Zwaag: Nederlandse account aangemaakt.
@gui: Geen gratis app dingen !
@gui: Dat komt misschien omdat er nog geen Belgische Apple Store is (de retailvariant in een gebouw, niet de online Apple Store).
@Roel: Als we onduidelijkheden of foutjes in het artikel constateren, passen we dat aan en daarna halen we de opmerkingen daarover weg (die heeft dan namelijk geen nut meer, aangezien het al is aangepast). Bovendien snappen lezers die later aanhaken niet waar de opmerking op slaat, dus dat levert alleen maar onnodige verwarring op.
Uiteraard bedankt voor je opmerking, want als er onduidelijkheden in een artikel staan, passen we dat natuurlijk meteen aan!