Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 8 reacties
Dekon7
Die bankjes komen mij toch heel “kleuterklas” over.
Corryworst
Die krukken met die ballen snap ik niet, maar voor de rest erg mooi!
Jan
Nu alleen weer is echt nieuwe producten om in die winkels te stallen. Want ja, voor het zien van nieuwigheid hoef je niet naar de winkel toe. Voor die iPhones, MacBooks, iMacs, IPads en alles wat er al sinds mensenheugenis hetzelfde uitziet, daarvoor hoef je niet meer naar de Apple Store toe… ‘Voor de belevenis’ hoor ik mensen al zeggen. My ass!
Niels
Nice!
Marc
Origineel geplaatst door Jan
Nu alleen weer is echt nieuwe producten om in die winkels te stallen. Want ja, voor het zien van nieuwigheid hoef je niet naar de winkel toe. Voor die iPhones, MacBooks, iMacs, IPads en alles wat er al sinds mensenheugenis hetzelfde uitziet, daarvoor hoef je niet meer naar de Apple Store toe… ‘Voor de belevenis’ hoor ik mensen al zeggen. My ass!
Zeker.., als ik het woord “beleving” al hoor krijg ik braakneigingen! Alles is tegenwoordig een (te) dure beleving. Ik vind Angela Ahrendts geen aanwinst voor Apple. Zij maakt van Apple en of ander vreselijk te duur mode merk zoals Burberry. Veel betalen voor lucht! (marketing). Ik werk ook voor mijn geld en geef het liever niet weg aan deze onzin.
Gabor
Gaaf! Als je als merk nog een fysieke store hebt, dan moet het iets bijzonders zijn. En dat is het. De merken die nog gewoon een algemene ruimte met rekken vol producten uitstallen gaan het keihard verliezen van online retail.
JWB
Die op Regent Street in London is al een jaar under construction: moeten de appels aan de bomen nog groeien, ofzo?
Kees
Tsja zijn ze niet gewoon iets teveel bezig met de randzaken tegenwoordig? Ik vind de aandacht voor detail in hun producten erg mooi, maar het is doorgeslagen in de randzaken ten koste van die producten. De producten worden allemaal een beetje saai in mijn ogen. Dingen als de smart connector, de Apple Pencil, het butterfly mechanisme en force touch op de iPhone en Mac zijn vandaag de dag de dingen die ons geboeid moeten houden..
Hoe anders was dat vroeger met bv. de komst van een ultra scherp Retina scherm voor die tijd, iCloud en de naadloze toen nog ongekende samenwerking tussen apparaten, Touch ID, Slow Motion filmen etc etc.
Die bankjes komen mij toch heel “kleuterklas” over.
Die krukken met die ballen snap ik niet, maar voor de rest erg mooi!
Nu alleen weer is echt nieuwe producten om in die winkels te stallen. Want ja, voor het zien van nieuwigheid hoef je niet naar de winkel toe. Voor die iPhones, MacBooks, iMacs, IPads en alles wat er al sinds mensenheugenis hetzelfde uitziet, daarvoor hoef je niet meer naar de Apple Store toe… ‘Voor de belevenis’ hoor ik mensen al zeggen. My ass!
Nice!
Zeker.., als ik het woord “beleving” al hoor krijg ik braakneigingen! Alles is tegenwoordig een (te) dure beleving. Ik vind Angela Ahrendts geen aanwinst voor Apple. Zij maakt van Apple en of ander vreselijk te duur mode merk zoals Burberry. Veel betalen voor lucht! (marketing). Ik werk ook voor mijn geld en geef het liever niet weg aan deze onzin.
Gaaf! Als je als merk nog een fysieke store hebt, dan moet het iets bijzonders zijn. En dat is het. De merken die nog gewoon een algemene ruimte met rekken vol producten uitstallen gaan het keihard verliezen van online retail.
Die op Regent Street in London is al een jaar under construction: moeten de appels aan de bomen nog groeien, ofzo?
Tsja zijn ze niet gewoon iets teveel bezig met de randzaken tegenwoordig? Ik vind de aandacht voor detail in hun producten erg mooi, maar het is doorgeslagen in de randzaken ten koste van die producten. De producten worden allemaal een beetje saai in mijn ogen. Dingen als de smart connector, de Apple Pencil, het butterfly mechanisme en force touch op de iPhone en Mac zijn vandaag de dag de dingen die ons geboeid moeten houden..
Hoe anders was dat vroeger met bv. de komst van een ultra scherp Retina scherm voor die tijd, iCloud en de naadloze toen nog ongekende samenwerking tussen apparaten, Touch ID, Slow Motion filmen etc etc.