Reacties voor: Nieuwe Apple Support-app in Nederland verschenen

Apple heeft in Nederland een speciale Apple Support-app uitgebracht, waarmee je hulp kunt krijgen bij problemen en reparaties.
Lees het complete artikel → Nieuwe Apple Support-app in Nederland verschenen
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 16 reacties

  1. 90MB voor een Support App? Hoeveel in-app games voor het wachten op een Genius zouden daar in zitten?

  2. Toch wel opmerkelijk dat juist Nederland de eerste is die deze app krijgt. Normaal is het echt de US, of de belangrijkste landen voor Apple (US, UK, Duitsland, Frankrijk, China etc.). Wel goed om te zien natuurlijk.

    Sowieso ziet de app er netjes uit, en ik denk dat het voor velen echt een verschil zal maken. Niet meer naar de website hoeven te gaan (mede omdat het toch een website is, en geen native app). Dat is echt wel prachtig gedaan van Apple.

    Origineel geplaatst door Robin
    90MB voor een Support App? Hoeveel in-app games voor het wachten op een Genius zouden daar in zitten?

    90 MB? Dat klopt niet hoor, iCulture. Hier is de app zelf 36,9 MB (+ 14,4 MB aan data).

  3. Eindelijk.

  4. Goed initiatief van Apple! En grappig dat Nederland als eerste ermee aan de slag kan. Meestal staan we achteraan in de rij.

  5. Dank voor de tip! 👌🏻

  6. Super! Dank voor het delen.

  7. Jammer dat de afspraken die je online bij een AASP kan maken in de App niet getoond worden, maar bij Genius Bar wel werkt. Gemiste kans..

  8. Heb je een iPhone gaat ie stuk. Kan je niet bij de app…. en dan?

  9. App vanavond gelijk maak eens gebruikt omdat de iPhone 6s batterij nog steeds bij 40-60% accu uitvalt.

    Ik had binnen 30 seconden chat contact met Jarod in de USA die me keurig heeft geholpen maar helaas nog geen oplossing kon aanbieden (men is er mee bezig).

    Een paar opmerkingen:

    – Chat trans scripts worden helaas niet bewaard en ook niet via iCloud gesynced naar je andere apparaten.
    – Zou best wel een eigen avatar icoontje kunnen gebruiken
    – je weet van te voren niet wie je te spreken krijgt…dus Engels kan handig zijn
    – zou ook eigenlijk in macOS ingebouwd moeten zijn als app.

  10. @Stalby: Dan gebruik je de app of de website op een ander apparaat. Of je gaat naar een winkel. Net zoals voordat deze app bestond dus.

    De nieuwe app is alleen maar een extra manier om bij de informatie te komen.

  11. Joepie, nog een extra manier van Apple om je aan het lijntje te houden als je een probleem hebt ..

  12. @mhoutman: Om dezelfde reden is bij mij het beeldscherm en de batterij vervangen. Het toestel is nu weer in onderzoek omdat de gebruik en stand-by tijd gelijk blijven en ook omdat er 3 min. na opstart een melding komt dat er geen verbinding met mijn provieder is, welke onjuist is.

  13. Origineel geplaatst door mhoutman
    App vanavond gelijk maak eens gebruikt omdat de iPhone 6s batterij nog steeds bij 40-60% accu uitvalt.

    Ik had binnen 30 seconden chat contact met Jarod in de USA die me keurig heeft geholpen maar helaas nog geen oplossing kon aanbieden (men is er mee bezig).

    Ook mijn iPhone 6 blijft nu ineens vaak rond de 30-40% vasthangen. En dat was van de een op de andere dag. Daarna IOS 10 erop gezet, maar dat maakt geen verschil. Dan is hij heel snel leeg, hang je hem aan de lader, begint hij gelijk vanaf 31%??

  14. Origineel geplaatst door Stalby
    Heb je een iPhone gaat ie stuk. Kan je niet bij de app…. en dan?

    Je iPad pakken. Die heeft iedereen toch ook?

  15. @Patrik: hier precies zo!

  16. Ik kan het mis hebben, maar het lijkt erop dat de Geniusbar niet meer tot de opties behoort. Ik kan nergens vinden dat je gewoon fysiek wilt langskomen in de Applestore, wat eerst juist wel kon.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.