Apple heeft de uitbetaling aan ontwikkelaars bij iAd verhoogd van 60 naar 70 procent. De advertentiedienst van Apple heeft moeite om een succes te worden. Zo werd de prijs voor adverteerders al meermaals verlaagd.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 6 reacties
patrick
Echt net alsof het niets is 🙂
hoiikbeneng
Apple is opzich wel lief tegen zijn gebruikers. 🙂
Jurren
Misschien dat het feit dat je als ontwikkelaar straks het devicenummer niet meer mag opvragen, en dus op gebruikersniveau niet meer kan targetten positieve gevolgen voor iAds. Ik neem tenminste aan dat Apple zichzelf wat betreft het volgen van gebruikers niet aan het aan andere ontwikkelaars opgelegde houdt.
Andreas
In het artikel waar jullie naar verwijzen dat dateert uit februari staat dat het (toen) al verhoogd is naar 70%?!
Bubbly
@Andreas: Klopt, dit artikel kan dus verwijderd worden.
woensdag, 15 februari 2012 (10:36) | Bastiaan Vroegop
Ontwikkelaars die van iAd gebruik maken zullen voortaan 70 procent van de omzet uit deze reclames ontvangen, in plaats van 60 procent zoals voorheen.
Echt net alsof het niets is 🙂
Apple is opzich wel lief tegen zijn gebruikers. 🙂
Misschien dat het feit dat je als ontwikkelaar straks het devicenummer niet meer mag opvragen, en dus op gebruikersniveau niet meer kan targetten positieve gevolgen voor iAds. Ik neem tenminste aan dat Apple zichzelf wat betreft het volgen van gebruikers niet aan het aan andere ontwikkelaars opgelegde houdt.
In het artikel waar jullie naar verwijzen dat dateert uit februari staat dat het (toen) al verhoogd is naar 70%?!
@Andreas: Klopt, dit artikel kan dus verwijderd worden.
Klopt, in februari liet Ad Age weten dat Apple de prijzen ging veranderen. Dit weekend heeft Apple de verandering officieel medegedeeld.