Eigenaren die hun gloednieuwe Apple Watch Series 7 hebben ingesteld, merken op dat een deel van hun apps niet geïnstalleerd lijkt te zijn. Apple heeft het probleem inmiddels opgelost met een reeks nieuwe app-updates voor de getroffen apps.
Bij mij zelfs geen “zwarte”of onzichtbare icons. De meeste third-party apps willen simpelweg niet installeren. Hoop dat dit snel wordt opgelost. Wel een blunder van jewelste…
Clemens
Bij mij helemaal geen problemen.
Jerry
Hier daarin ook geen problemen. Echter wat ik wel ervaar is dat sommige meldingen van Apple zelf in het Engels verschijnen terwijl de taal staat ingesteld op die van de telefoon die op Nederlands staat ingesteld!
Tom
Heb dit ook op iOS op mijn iPhone 13 Pro Max met het HomeKit deel in het bedieningspaneel
Karst
Doe eerst een harde reset na dit soort problemen….
Het gaat lekker met Apple
Nou of niet dan. Lekker door getest allemaal
Bij mij zelfs geen “zwarte”of onzichtbare icons. De meeste third-party apps willen simpelweg niet installeren. Hoop dat dit snel wordt opgelost. Wel een blunder van jewelste…
Bij mij helemaal geen problemen.
Hier daarin ook geen problemen. Echter wat ik wel ervaar is dat sommige meldingen van Apple zelf in het Engels verschijnen terwijl de taal staat ingesteld op die van de telefoon die op Nederlands staat ingesteld!
Heb dit ook op iOS op mijn iPhone 13 Pro Max met het HomeKit deel in het bedieningspaneel
Doe eerst een harde reset na dit soort problemen….
(Red.) Artikel bijgewerkt met fix voor het probleem met appicoontjes.
@Redactie iCulture.nl: dat is dan weer goed opgelost!