Reacties voor: Apple onderzoekt meerdere gebruikersaccounts op iPad

Apple stelt in een e-mail aan een ontwikkelaar dat er wordt gekeken naar de mogelijkheid om met meerdere gebruikers op één iPad in te loggen.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Appel heeft natuurlijk veel liever dat iedere gebruiker een eigen iPad heeft. Dan kunnen ze er veel meer verkopen.

  2. Belangrijker nog is dat je in iPhoto op je Mac of Safari op de mac toegang hebt tot meerdere iCloud accounts en daarmee meerdere iPhone/iPad gebruikers binnen het gezin vanaf je iMac kunt zien. iPad en vooral iPhone zijn toch personal devices terwijl de pc (in de vorm van een iMac) toch een gezins-apparaat is.

  3. ik zou absoluut een voorstander zijn…

  4. Wees snel voordat Samsung dit over gaat nemen.

  5. Absoluut een (klein) gemis. Zowel mijn vriendin als ik maken gebruik van de iPad en het zou af en toe makkelijker zijn als ik niet eerst overal uit moet loggen, zoals bijvoorbeeld Facebook.

  6. Haha, dit is echt het meest standaard antwoord dat je kan verwachten van een software bedrijf m.b.t. een feature request.

    “Bedankt voor de tip, we gaan kijken wat we er mee kunnen.”

    Dit kan natuurlijk betekenen dat ze er echt iets mee gaan doen, maar ik acht de kans minimaal net zo groot dat ze dit gewoon zeggen om je tevreden te houden en hoeft absoluut geen garantie te zijn dat ze er ook echt mee bezig zijn of dat de functie binnenkort in iOS te vinden is.

  7. Mijn iPad wordt thuis ook door mijn overige gezinsleden gebruikt. Ik zou het een geweldige zet vinden als Apple hiermee gaat komen!

  8. Origineel geplaatst door AlexT
    Absoluut een (klein) gemis. Zowel mijn vriendin als ik maken gebruik van de iPad en het zou af en toe makkelijker zijn als ik niet eerst overal uit moet loggen, zoals bijvoorbeeld Facebook.

    Daar heb je de Friendly app voor.

  9. Ik volg meneer Arment wel in deze.

    Marco Arment:

    “That’s the standard “duplicate bug” response email. It’s a form letter. It means nothing, except that he was not the first person to make that suggestion.

    In related news, Verizon cares about its customers because the automated voice in the phone menu said so, and they really are sorry about this delay because of this truly unexpected volume of calls right now.”

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.