In de Italiaanse pers is een artikel verschenen, waarin de CEO van 3 Italia zijn ongenoegen uitspreekt over het feit dat hij al twee mailtjes naar Steve Jobs heeft gestuurd, maar nog steeds geen antwoord heeft gehad. Misschien toch even bellen?
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Cancunlover
Zoals eerder vermeld: Italianen zijn gek op prepaid setjes. Die nemen bijna nooit een abonnement! En dat zal de iPhone ook niet echt gaan veranderen. Dus als ze niet simlock-vrij voor een normale prijs worden verkocht, geraakt Apple de iPhone aan de straatstenen niet kwijt…
SPQR
Extra interessant vond ik ook nog dat juist 3 Italia tegen de regels in, zijn eigen telefoons met Sim-lock levert (of minstens leverde)
Zoals eerder vermeld: Italianen zijn gek op prepaid setjes. Die nemen bijna nooit een abonnement! En dat zal de iPhone ook niet echt gaan veranderen. Dus als ze niet simlock-vrij voor een normale prijs worden verkocht, geraakt Apple de iPhone aan de straatstenen niet kwijt…
Extra interessant vond ik ook nog dat juist 3 Italia tegen de regels in, zijn eigen telefoons met Sim-lock levert (of minstens leverde)
Ik verlang zo naar maandagavond 🙂 !!
ik ook: nederland-italie