Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
N.
Het zal vast wéér een niet-verwijderbare app worden…
Ferryman
Hmm, doet me toch denken aan de klantenservice van telfort: “Probleem met telefonie: bel ons met uw vaste aansluiting”, precies – degene die het niet doet dus.
Hoop dat dat bij Apple dan niet ook zo gaat voortaan: “Problemen met uw iPhone? Gebruik onze nieuwe support app op uw iPhone en wij kunnen u optimaal van dienst zijn” 🤔
Wordt natuurlijk helemaal leuk als je support nodig hebt bij issues met die support app 😁
Peter
Men stuurt tevens UPS naar je huis adres, om je defecte apparaat op te halen, terwijl je aangeeft, dat je overdags niet thuis bent. In plaats van je door te verbinden met de ophaaldienst, om direct een efficiënte afspraak te kunnen maken. Men gooit 3x een briefje in de bus, waarbij je op de website van UPS niet een andere locatie kunt aangeven (onnodig kostenverhogend en toenemende frustratie). Met beide partijen de dialoog aangegaan voor een procesverbetering.
Beiden vonden het een goed idee. Ben benieuwd of met dit meeneemt, in de verbetering tot klantenservice.
Het zal vast wéér een niet-verwijderbare app worden…
Hmm, doet me toch denken aan de klantenservice van telfort: “Probleem met telefonie: bel ons met uw vaste aansluiting”, precies – degene die het niet doet dus.
Hoop dat dat bij Apple dan niet ook zo gaat voortaan: “Problemen met uw iPhone? Gebruik onze nieuwe support app op uw iPhone en wij kunnen u optimaal van dienst zijn” 🤔
Wordt natuurlijk helemaal leuk als je support nodig hebt bij issues met die support app 😁
Men stuurt tevens UPS naar je huis adres, om je defecte apparaat op te halen, terwijl je aangeeft, dat je overdags niet thuis bent. In plaats van je door te verbinden met de ophaaldienst, om direct een efficiënte afspraak te kunnen maken. Men gooit 3x een briefje in de bus, waarbij je op de website van UPS niet een andere locatie kunt aangeven (onnodig kostenverhogend en toenemende frustratie). Met beide partijen de dialoog aangegaan voor een procesverbetering.
Beiden vonden het een goed idee. Ben benieuwd of met dit meeneemt, in de verbetering tot klantenservice.