Apple kondigde een paar weken geleden iAds aan en is daarmee in één klap een geduchte concurrent van gevestigde namen als AdMob. Maar daarnaast blijkt Apple-dochter Quattro Wireless nog met een ander advertentieprogramma bezig te zijn. Een ontwikkelaar ontving een e-mailtje van het bedrijf waarin ze aankondigen dat deze maand het ViP-programma van start gaat. […]
I-devices creeren een markt op zich. Het aantal verkochte apps voor al deze toestellen is enorm, logisch dat er een soort van gecontroleerd, overkoepelend orgaan komt. En dit is een plus als je reclame gaat verkopen aan software-ontwikkelaars.
applefan
super slim
gemezz
Eehhh concurentie vervalsing, iemand??? Apple maakt gebruik van dingen die door andere bedrijven zijn ” verboden”.
Maar waarom dan alleen voor iPhone en iPod Touch?
Ik denk omdat het een dochteronderneming is van Apple. Welke andere producten had je ingedachte?
iPad?
@Niels: Alle andere producten die in de iTunes store worden verkocht? Muziek films, apps, enzo.
I-devices creeren een markt op zich. Het aantal verkochte apps voor al deze toestellen is enorm, logisch dat er een soort van gecontroleerd, overkoepelend orgaan komt. En dit is een plus als je reclame gaat verkopen aan software-ontwikkelaars.
super slim
Eehhh concurentie vervalsing, iemand??? Apple maakt gebruik van dingen die door andere bedrijven zijn ” verboden”.