Tijdens de uitreiking van de Oscars heeft Apple gisteren een nieuwe reclame uitgezonden voor de iPad in de Verenigde Staten. Hierin wordt getoond hoe de iPad goed gebruikt kan worden om bijvoorbeeld films te monteren, op te nemen en te bekijken. Kenners van Apple’s advertenties zal de nieuwe video bekend voorkomen: hij maakt gebruik van hetzelfde principe achter de laatste paar reclamevideo’s.
Apple laat bij de termen ‘lights’, ‘camera’ en ‘action’ zien hoe je de iPad precies kan gebruiken bij het maken van een film. De advertentie neemt dit principe wel vrij ruim. Zo valt het bekijken van Indiana Jones ook onder de noemer ‘film’ volgens advertentie.
De reclamespot debuteerde tijdens de Oscar-uitreiking, maar het zou ons niet verbazen dat hij ook na de prijsuitreiking uitgezonden zal worden. Of hij ooit op de Nederlandse televisie zal opduiken is nog even de vraag. Een Amerikaanse advertentie voor de iPhone 5 baande zich vorig jaar wel naar Nederland.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H8pj3WQyOzY
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 3 reacties