iCulture » Nieuws » Apple » Apple zoekt experts voor de Apple Store
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Mogen ze in nederland ook wel doen, dan wil ik daar best voor gaan!
Ik ook. Kom maar op met die funktie , dan ga ik ook maar ff daar werken. Lol
Mooi ik heb nu een zwart shirt aan .Maar mintgroen staat me ook . 🙂
Naast de medewerkers in blauwe shirts komen er ook medewerkers in mintgroene, die een kruising vormen tussen een genius en een verkoopmedewerker.
Het moet niet gekker worden, straks hangt er een legenda voor de deur… “Groen” = iPhone helldesk, “Geel” = iMac, “Rood” = MacBook Pro…?
@Jermaine: Ja inderdaad. Nu krijg ik vooral het KPN-helpdesk gevoel, waar je bij vraag 2 wordt doorgestuurd naar een andere afdeling en vice versa.
Mijn perfecte job ofzo
Ik denk wel dat het een van de weinige winkels is, waar ze wel verstand hebben.
Er zijn zoveel winkels die je met de simpelste dingen niet kunnen helpen en mensen gewoon oplichten met bijv. een pc maken.
Reacties zijn gesloten voor dit artikel.
Mogen ze in nederland ook wel doen,
dan wil ik daar best voor gaan!
Ik ook. Kom maar op met die funktie , dan ga ik ook maar ff daar werken. Lol
Mooi ik heb nu een zwart shirt aan .Maar mintgroen staat me ook . 🙂
Het moet niet gekker worden, straks hangt er een legenda voor de deur… “Groen” = iPhone helldesk, “Geel” = iMac, “Rood” = MacBook Pro…?
@Jermaine:
Ja inderdaad. Nu krijg ik vooral het KPN-helpdesk gevoel, waar je bij vraag 2 wordt doorgestuurd naar een andere afdeling en vice versa.
Mijn perfecte job ofzo
Ik denk wel dat het een van de weinige winkels is, waar ze wel verstand hebben.
Er zijn zoveel winkels die je met de simpelste dingen niet kunnen helpen en mensen gewoon oplichten met bijv. een pc maken.