Archief voor 'Apple'

iCulture.nl afbeelding met logo

Kevin Lynch (Adobe) haalt uit naar Jobs

Adobe CTO Kevin Lynch legt uit waar volgens hem het probleem ligt met Apple en Flash: dit is, volgens Lynch, Apple's manier om ontwikkelaars aan zich te binden.

iCulture.nl afbeelding met logo

Apple werkt aan nieuw advertentieprogramma ViP voor iPhone-apps

Apple kondigde een paar weken geleden iAds aan en is daarmee in één klap een geduchte concurrent van gevestigde namen als AdMob. Maar daarnaast blijkt Apple-dochter Quattro Wireless nog met een ander advertentieprogramma bezig te zijn. Een ontwikkelaar ontving een e-mailtje van het bedrijf waarin ze aankondigen dat deze maand het ViP-programma van start gaat. […]

iCulture.nl afbeelding met logo

Adverteren via iAd kost miljoen dollar

Volgens insiders liggen de kosten voor een iAd-overeenkomst met Apple rond de 1 miljoen dollar. Bedrijven die vlak na de lancering van de dienst willen adverteren, kunnen een vraagprijs tot $10 miljoen verwachten.