Maak je eigen iPhone-interface in Adobe Fireworks
In een tutorial leer je de iPhone met bijbehorende interface na te maken in Fireworks, zodat je leert met glossy effecten te werken.
In een tutorial leer je de iPhone met bijbehorende interface na te maken in Fireworks, zodat je leert met glossy effecten te werken.
Pocket PC Magazine heeft een lijstje gemaakt van 30 redenen waarom Windows Mobile superieur is aan de iPhone.
Apple heeft een patent aangevraagd voor een virtuele winkel in de stijl van Second Life. Mensen kunnen door de winkel lopen, andere bezoekers vragen stellen en zich meer betrokken voelen.
Apple heeft in Duitsland een iPhone-handelaar aangeklaagd voor een bedrag van 2 miljoen euro. Dat is een waarde die gelijk staat aan zo'n 5.000 iPhones; terwijl het in werkelijkheid maar om ongeveer 150 stuks ging.
Apple heeft meer details over het programma op de WWDC gepubliceerd. Er zijn verschillende iPhone-sessies en -labs en er komen ook twee prijzen beschikbaar voor de beste iPhone-applicatie die met de iPhone SDK is gemaakt en de beste webapp.
Ion interactive heeft met LiveBall een mobiel advertentieplatform ontwikkeld waarmee iPhone-bezitters na het klikken op een advertentie op een iPhone-geoptimaliseerde landing page terechtkomen.
Er zijn geruchten dat Microsoft van plan is om een winkelketen te openen die de ware Microsoft-ervaring uitstralen. Maar het is de vraag of Microsoft een retailketen kan opbouwen met dezelfde uitstraling en ervaring als de Apple Store.
Apple heeft na 8 jaar een vacature vervuld: HP-topadvocaat Charles Charnas is ingehuurd om zich bezig te houden met intellectueel eigendom en strategische acquisities. Charnas is in bezit van een iPhone en speelt gitaar.
Apple heeft in een patent beschreven hoe ze als virtuele netwerkoperator actief zouden kunnen zijn. De iPhone kiest in dit patent automatisch het netwerk met de meest gunstige aanbieding, waarbij de kosten voor gesprekken en diensten via iTunes worden afgerekend.
De zakelijke functionaliteit van iPhone 2.0 zou wel eens een bewuste strategie van Apple kunnen zijn om Apple-producten in een zakelijke omgeving geaccepteerd te krijgen, zo beweert Infoworld.
Apple gaat dit jaar 200 miljoen dollar minder uitgeven aan flashgeheugen. Eerder werd nog gedacht dat Apple voor $1,6 miljard flash zou aanschaffen voor iPods en iPhones.
Een toeristische organisatie van de stad New York gebruikt een appelvormig logo voor het milieu-initiatief GreeNYC. Maar Apple doet er alles aan om officiƫle registratie van het logo te voorkomen.