Archief voor 'Apple'

iCulture.nl afbeelding met logo

Chemische industrie neemt het op voor Apple

Een chemische lobbygroep die de broom-industrie vertegenwoordigt neemt het op voor Apple. Volgens hen zijn alle gebruikte materialen in de iPhone volgens de milieuwetten toegestaan.

iCulture.nl afbeelding met logo

Eerste echte iPhone-kwartaal voor Apple

Apple gaat vanavond de resultaten van het afgelopen kwartaal bekendmaken. Het is het eerste volledige iPhone-kwartaal, waarin we voor het eerst details over de AT&T-deal kunnen afleiden.

iCulture.nl afbeelding met logo

GPhone voor de massa, iPhone voor de elite?

De Google Phone kan door z'n lage prijs een grote concurrent van de iPhone en Windows Mobile worden. De operators hebben de toestellen al klaar liggen; ze willen alleen wel een deel van de opbrengst.

iCulture.nl afbeelding met logo

Freenet start reclamecampagne op iPhone.de

De Duitse internetprovider Freenet is eigenaar van het domein iphone.de. Het was eigenlijk bedoeld voor een VoIP-oplossing met de naam iPhone, maar ze gebruiken het nu om anti-iPhone-reclames te verspreiden.

iCulture.nl afbeelding met logo

Mini-review: Mobile Google Docs op de iPhone

Google kondigde aan dat Google Docs nu ook geschikt is voor mobiele telefoons, waaronder de iPhone. De mogelijkheden zijn echter beperkt: je kunt geen documenten aanmaken of bewerken.

iCulture.nl afbeelding met logo

Apple dolblij met Nobelprijs voor Al Gore

Al Gore won niet alleen een Oscar en de Nobelprijs voor de Vrede, maar is ook bestuurslid bij Apple. Apple vond het belangrijk genoeg om vier nieuwsberichten aan de gebeurtenis te wijden.

iCulture.nl afbeelding met logo

Drie nieuwe reclamespots van Apple

Apple heeft dit weekend drie nieuwe reclamespots voor de iPhone gepubliceerd. Ze laten schijnbaar gewone gebruikers zien, die de voordelen van de iPhone bespreken.

iCulture.nl afbeelding met logo

O2 trekt flink budget uit voor promotie iPhone

O2 trekt bijna 30 miljoen euro uit voor een reclamecampagne om de iPhone bij de rijkere klanten onder de aandacht te brengen. Ze verwachten dat 80% van de eigen topklanten de iPhone zullen kopen en dat bij andere netwerken 40% zullen overstappen naar O2.