WWDC 2007 in foto's
iPhoneclub was aanwezig bij WWDC 2007. Nog niet alle foto's staan online, maar op Flickr kun je alvast een voorproefje nemen.
iPhoneclub was aanwezig bij WWDC 2007. Nog niet alle foto's staan online, maar op Flickr kun je alvast een voorproefje nemen.
iPhoneclub.nl bezocht de Apple WWDC2007 in Moscone Center, San Francisco. Lees het verslag van de keynote van minuut tot minuut.
Over een paar uur begint de keynote van Steve Jobs op de WWDC. Europees Apple-hoofd Pascal Cagni beloofde ons dat er verrassingen komen, maar liet verder niets los. Toch zijn er in grote lijnen al wel wat voorspellingen te doen.
Naast de geruchten over iPhone@Home zijn er ook geruchten dat Google en Apple intensief gaan samenwerken: Apple krijgt de software van Google en Apple zorgt in ruil daarvoor dat er goede hardware komt. Het zou op de WWDC al aangekondigd kunnen worden.
Apple bereidt zich voor op de ontwikkelaarsconferentie WWDC. Namens iPhoneclub zullen wij erbij aanwezig zijn en de eerste scoops zo snel mogelijk online zetten. Hou dus aanstaande maandagavond, als de keynote van Steve Jobs begint, deze website in de gaten!
Op de Amerikaanse website Bodog kun je op allerlei iPhone-voorspellingen gokken: de prijs van het goedkoopste AT&T-abonnement en de koersstijging van het aandeel Apple.
Apple heeft een nieuwe commercial voor de iPhone online gezet, waarin het gebruik van mobiel internet centraal staat. In sneltreinvaart krig je te zien wat de Safari-webbrowser zoal kan.
De iPhone speelt een belangrijke rol in de nieuwe thriller van Barry Eisler. In Requiem for an Assassin gebruikt de hoofdpersoon een iPhone om de lokatie van slachtoffers op te sporen.
Speciaal voor de officiele bekendmaking van de introductiedatum van de Apple iPhone heeft Apple drie nieuwe televisiecommercials laten maken die in 30 seconden de mogelijkheden van de iPhone tonen.
Volgens Google CEO Eric Schmidt komt er geen Google Phone op de markt. Wel levert Google software voor toestellen van Samsung, Apple, LG en KDDI. Opvallend is ook dat Schmidt zelf nog geen iPhone heeft, ondanks dat hij bestuurslid bij Apple is.
De Hello-commercial voor de iPhone is niet uniek: veel bedrijven gebruiken nu het woord Hello in hun campagnes om producten te introduceren of van een menselijker imago te voorzien.
De iPhone is het laaste, nog missende puzzelstuk in Apple's zorgvuldig geplande consumentenstrategie. Een schema legt uit op welke producten Apple het meeste geld verdient en hoe de producten met elkaar samenhangen.