
Michelangelo inspireert nieuwe iPhone-advertentie
De nieuwste advertentie voor de iPhone benadrukt de goddelijke eigenschappen van de Jesus Phone en zou zelfs geïnspireerd zijn door de bekende schildering uit de Sixtijnse Kapel.
De nieuwste advertentie voor de iPhone benadrukt de goddelijke eigenschappen van de Jesus Phone en zou zelfs geïnspireerd zijn door de bekende schildering uit de Sixtijnse Kapel.
Door de komst van de iPhone is Apple.com de snelste groeier in de top 10 van meestbezochte websites. Nog voor de lancering steeg het bezoek met 5%.
Uit een onderzoek van CNW Marketing Research blijkt dat de auto dramatisch is gezakt op de lijst van producten waarmee je indruk kunt maken. De iPhone staat met 70% bovenaan.
Mogelijk komt er via een vroege software-update toch ondersteuning voor Flash (Video) in de Apple iPhone. Walt Mossberg van The Wall Street Journal hint daarop in zijn wekelijkse weblog.
Michael Kovatch was tot een jaar geleden een anonieme beheerder van een telefoniewebsite. Door de verkoop van iPhone.com is hij in een klap wereldberoemd en mag hij een bedrag van zeven cijfers op zijn bankrekening bijschrijven.
De domeinnaam iphone.com is op de dag van de iPhone-lancering in de USA in handen van Apple gekomen. Het domein wordt doorgestuurd naar de iPhone-pagina op Apple.com. Het is niet bekend of Apple geld heeft betaald of een legertje juristen op pad heeft gestuurd.
Bij de Apple Store in San Francisco kwam een circus langs om de lange rij wachtenden weer wat moed te geven.
Nog een paar uur tot de lancering van de iPhone. De initiatiefnemers van iPhoneclub.nl waren vanavond in Editie NL op RTL4 te zien, om te praten over de iPhone en gadgetverslaving.
In de laatste iPhone-commercials staat de tijd niet meer op 9:41 AM, maar op 9:42 AM. Is er een mysterie rond dit tijdstip, is het gewoon toeval of gewoon een grapje van het ontwikkelteam?
Softwareontwikkelaar John Sharp denkt een patent te hebben gevonden, waarmee Microsoft een aanklacht tegen Apple's iPhone zou kunnen indienen. Het patent uit 1999 bevat echter veel algemeenheden over telefoonfuncties, dus de kans op succes lijkt niet erg groot.
Google CEO Eric Schmidt kondigt aan dat Apple en Google nog veel gezamenlijke aankondigingen rond de iPhone zullen gaan doen. Ook laat hij kort zijn eigen iPhone zien.
Apple heeft de vijfde iPhone-commercial het licht doen zien. Daarin staat de mogelijkheid om YouTube-filmpjes te kijken centraal. De grootste verrassing van de iPhone is volgens de commercial wellicht... dat er YouTube op zit.