Gokken op de iPhone bij Bodog
Op de Amerikaanse website Bodog kun je op allerlei iPhone-voorspellingen gokken: de prijs van het goedkoopste AT&T-abonnement en de koersstijging van het aandeel Apple.
Op de Amerikaanse website Bodog kun je op allerlei iPhone-voorspellingen gokken: de prijs van het goedkoopste AT&T-abonnement en de koersstijging van het aandeel Apple.
Apple heeft een nieuwe commercial voor de iPhone online gezet, waarin het gebruik van mobiel internet centraal staat. In sneltreinvaart krig je te zien wat de Safari-webbrowser zoal kan.
De iPhone speelt een belangrijke rol in de nieuwe thriller van Barry Eisler. In Requiem for an Assassin gebruikt de hoofdpersoon een iPhone om de lokatie van slachtoffers op te sporen.
Speciaal voor de officiele bekendmaking van de introductiedatum van de Apple iPhone heeft Apple drie nieuwe televisiecommercials laten maken die in 30 seconden de mogelijkheden van de iPhone tonen.
Volgens Google CEO Eric Schmidt komt er geen Google Phone op de markt. Wel levert Google software voor toestellen van Samsung, Apple, LG en KDDI. Opvallend is ook dat Schmidt zelf nog geen iPhone heeft, ondanks dat hij bestuurslid bij Apple is.
De Hello-commercial voor de iPhone is niet uniek: veel bedrijven gebruiken nu het woord Hello in hun campagnes om producten te introduceren of van een menselijker imago te voorzien.
De iPhone is het laaste, nog missende puzzelstuk in Apple's zorgvuldig geplande consumentenstrategie. Een schema legt uit op welke producten Apple het meeste geld verdient en hoe de producten met elkaar samenhangen.
Volgens PiperJaffray-analist Gene Munster gaat Steve Jobs op de ontwikkelaarsconferentie van Apple geen nieuwe functies voor de iPhone aankondigen. Er komen wel nieuwe modellen van de MacBook Pro, mogelijk ook een nieuwe iMac en veel nieuws over Leopard.
AT&T is druk bezig met een rebranding van Cingular naar AT&T. De winkels worden intern al omgebouwd voordat de iPhone komt, daarna is de buitenkant van de winkel aan de beurt.
Nu de ophef rond het gerucht van Engadget is overgewaaid is het tijd om eens te kijken wie de grootste blunder heeft gemaakt: Engadget of de PR-afdeling van Apple, die het mailsysteem liet hacken en niet meteen reageerde op vragen van een reporter?
Apple gaat de marketing van de iPhone in eigen hand houden. Het favoriete reclamebureau TBWA gaat de reclamespots, posters en advertenties maken en niet BDDO, het reclamebureau van AT&T.
Gisteren vond een vergadering van Apple-aandeelhouders plaats. Daarin werd gesproken over een splitsing van aandelen, videoverhuur in iTunes en het openstellen van het besturingssysteem aan derden.