Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Andre
Zou ook hier het “meer zelf doen” een eufemisme zijn voor een bezuinigingsoperatie? Mij lijkt het hele punt van veel geld betalen voor Apple care dat het je zorgen en werk uit handen neemt. Dan wil je problemen dus niet zelf gaan zitten oplossen.
Op afstand geholpen kunnen worden lijkt me overigens wel handig. Niet iedereen heeft een Apple store om de hoek waar je even binnen kan lopen, en niet iedereen die dat wel heeft heeft tijd om dat te doen.
@Andre: Ik denk dat het ‘zelf oplossen’ meer bedoeld is voor problemen die er eigenlijk niet zijn. Veel mensen denken dat ze een probleem hebben, maar vaak is het gewoon een verkeerde instelling, etc.
Ik denk dat Apple al veel vragen kan voorkomen door een duidelijke Frequently Asked Questions te maken. Misschien zelf als vaste link op het ‘bureaublad’.
Karel Joop
De AppleCare condities zijn al pakweg een jaar of 10 strijdig met Europees Consumentenrecht waar 2 jaar garantie de norm is voor luxe-consumptiegoederen.
Kortom je betaalt dus 60% voor niets.
Wat Apple nu concreet gaat veranderen (meestal weinig) doet er niet zoveel toe.
Ik zie liever een class-suit zaak komen waar consumenten hun teveel betaalde bedrag over de afgelopen 10 jaar bij Apple terugvorderen.
EeKay
Wat leuk; dat meekijken op het device heeft Amazon’s FirePhone ook en daar heet het mayday: je krijgt een medewerker te zien in een video chat en die kan meekijken en zelfs tekenen op je scherm… #betergoedgejatdanslechtverzonnen
Zou ook hier het “meer zelf doen” een eufemisme zijn voor een bezuinigingsoperatie? Mij lijkt het hele punt van veel geld betalen voor Apple care dat het je zorgen en werk uit handen neemt. Dan wil je problemen dus niet zelf gaan zitten oplossen.
Op afstand geholpen kunnen worden lijkt me overigens wel handig. Niet iedereen heeft een Apple store om de hoek waar je even binnen kan lopen, en niet iedereen die dat wel heeft heeft tijd om dat te doen.
@Andre: Ik denk dat het ‘zelf oplossen’ meer bedoeld is voor problemen die er eigenlijk niet zijn. Veel mensen denken dat ze een probleem hebben, maar vaak is het gewoon een verkeerde instelling, etc.
Ik denk dat Apple al veel vragen kan voorkomen door een duidelijke Frequently Asked Questions te maken. Misschien zelf als vaste link op het ‘bureaublad’.
De AppleCare condities zijn al pakweg een jaar of 10 strijdig met Europees Consumentenrecht waar 2 jaar garantie de norm is voor luxe-consumptiegoederen.
Kortom je betaalt dus 60% voor niets.
Wat Apple nu concreet gaat veranderen (meestal weinig) doet er niet zoveel toe.
Ik zie liever een class-suit zaak komen waar consumenten hun teveel betaalde bedrag over de afgelopen 10 jaar bij Apple terugvorderen.
Wat leuk; dat meekijken op het device heeft Amazon’s FirePhone ook en daar heet het mayday: je krijgt een medewerker te zien in een video chat en die kan meekijken en zelfs tekenen op je scherm… #betergoedgejatdanslechtverzonnen