AppleCare+ is een stuk goedkoper geworden voor het repareren van je scherm. Bij schade aan de display van je iPhone, betaal je 29 euro eigen risico. Dit kan maximaal twee keer bij de verzekering van Apple.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 5 reacties
Colin
Wanneer komt die applecare+ naar België? iemand een idee?
vind de verzekering die je in een winkel bij neemt maar niets…
Patrik
Apple heeft het op de eigen app nog steeds maar over 1 jaar garantie, terwijl het in Nederland toch echt 2 jaar is. Nog niets geleerd dus…
De Langhe Christophe
Heel raar dat deze Applecare+ niet beschikbaar is in België?! Kunnen jullie achterhalen waarom niet?
Fonsie
Origineel geplaatst door Patrik
Apple heeft het op de eigen app nog steeds maar over 1 jaar garantie, terwijl het in Nederland toch echt 2 jaar is. Nog niets geleerd dus…
Nee hoor, op de supportpagina van Apple staat toch echt dat er in Nederland geen vaste duur is vastgesteld voor de garantie voor consumenten.
Nino
iCulture, waar halen jullie vandaan dat we in Nederland door Europese regelgeving recht hebben op 2 jaar garantie? We hebben recht op een goed functionerend product voor “de duur die van een dergelijk product verwacht mag worden”. Hierbij is geen termijn gesteld, behalve dat de bewijslast het eerste halfjaar na het kopen bij de producent ligt en hierna bij de consument (de bewijslast of het al dan niet een defect is wat de producent valt aan te rekenen).
Wanneer komt die applecare+ naar België? iemand een idee?
vind de verzekering die je in een winkel bij neemt maar niets…
Apple heeft het op de eigen app nog steeds maar over 1 jaar garantie, terwijl het in Nederland toch echt 2 jaar is. Nog niets geleerd dus…
Heel raar dat deze Applecare+ niet beschikbaar is in België?! Kunnen jullie achterhalen waarom niet?
Nee hoor, op de supportpagina van Apple staat toch echt dat er in Nederland geen vaste duur is vastgesteld voor de garantie voor consumenten.
iCulture, waar halen jullie vandaan dat we in Nederland door Europese regelgeving recht hebben op 2 jaar garantie? We hebben recht op een goed functionerend product voor “de duur die van een dergelijk product verwacht mag worden”. Hierbij is geen termijn gesteld, behalve dat de bewijslast het eerste halfjaar na het kopen bij de producent ligt en hierna bij de consument (de bewijslast of het al dan niet een defect is wat de producent valt aan te rekenen).