Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 6 reacties
gast
nupas
Civman
Ze blijven het proberen, wie trapt hier nu nog in?
Laatste keer, 2 JAAR GARANTIE IN DE EU! Begrijp ook niet waaarom IPC hier aandacht aan blijft schenken. Apple maakt gewoon een betaald 0900- nummer voor na de garatie, dit doen alle grote bedrijven.
@redactie: koptelefoon moet hoofdtelefoon zijn, dieren hebben een kop, mensen en de uitzondering het paard hebben een hoofd.
@Civman: Helaas geeft Van Dale je ongelijk. 😉 Nu weer graag on-topic.
Joost
Origineel geplaatst door Civman Ze blijven het proberen, wie trapt hier nu nog in?Laatste keer, 2 JAAR GARANTIE IN DE EU! Begrijp ook niet waaarom IPC hier aandacht aan blijft schenken. Apple maakt gewoon een betaald 0900- nummer voor na de garatie, dit doen alle grote bedrijven.@redactie: koptelefoon moet hoofdtelefoon zijn, dieren hebben een kop, mensen en de uitzondering het paard hebben een hoofd.
Goed om te lezen! Ik wist niet dat die dekking vanuit Europa ook valschade dekt zoals je hier suggereert.
Inderdaad heel gek dat IPC dan aandacht besteed hieraan…
(dit bericht was uiteraard geheel sarcastisch)
bob
Ik begrijp Civman wel, zijn redenering houdt steek, alleen veranderen de regels steeds opnieuw…. Nederlands is daarin een uitzondering qua taal… maar idd koptelefoon mag… Onder het motto: onze taal verandert (maw, als je iets vaak genoeg verkeerd zegt, is het op den duur juist)
Maar nu wijken we nogal ver af van het onderwerp, dus JA we hebben recht op 2 jaar (Europa mag ook een voordeel hebben)
Civman
@Joost: Lees de service- en reparatievoorwaarden die Apple op zijn site heeft staan voor het “care” product.
Art 1.7 dat de schade het gevolg is van een ongeval, onoordeelkundig gebruik, blootstelling aan vocht, onderdompeling, onachtzaamheid, onjuist gebruik (inclusief onjuiste installatie, etc etc
Staat in contrast met wat er over het “care” product verteld wordt. Ondeskundig gebruik zoals valschade valt naar mijn weten onder de subkop onachtzaamheid.
Mogelijk dat de + aangepaste voorwaarden heeft maar deze kan ik na een half uur zoeken niet vinden. Zitten wel in de mooie doos maar dan heb je het al gekocht.
Deze “service” is net zo rot als de vroegere pixel garantie op laptops. Werd massaal aangeboden en gekocht tot dat er jurispondentie over kwam dat een consument mag verwachten dat een apparaat zeker bij normaal gebruik geen defecten kan krijgen.
Heb je nu echt de illusie dat Apple dit doet om de consument ter wille te zijn? of zie je ergens in de tunnelvisie dat het gewoon verkapte verkoopinkomsten zijn.
advies aan toekomstige kopers, kijk de verzekeringvoorwaarden van je eigen verzekering eens na of die van je creditcard, deze dekt ook na aankoop een bepaalde tijd schade zonder extra kosten en eigen risico.
nupas
Ze blijven het proberen, wie trapt hier nu nog in?
Laatste keer, 2 JAAR GARANTIE IN DE EU! Begrijp ook niet waaarom IPC hier aandacht aan blijft schenken. Apple maakt gewoon een betaald 0900- nummer voor na de garatie, dit doen alle grote bedrijven.
@redactie: koptelefoon moet hoofdtelefoon zijn, dieren hebben een kop, mensen en de uitzondering het paard hebben een hoofd.
@Civman: Helaas geeft Van Dale je ongelijk. 😉 Nu weer graag on-topic.
Goed om te lezen! Ik wist niet dat die dekking vanuit Europa ook valschade dekt zoals je hier suggereert.
Inderdaad heel gek dat IPC dan aandacht besteed hieraan…
(dit bericht was uiteraard geheel sarcastisch)
Ik begrijp Civman wel, zijn redenering houdt steek, alleen veranderen de regels steeds opnieuw…. Nederlands is daarin een uitzondering qua taal… maar idd koptelefoon mag… Onder het motto: onze taal verandert (maw, als je iets vaak genoeg verkeerd zegt, is het op den duur juist)
Maar nu wijken we nogal ver af van het onderwerp, dus JA we hebben recht op 2 jaar (Europa mag ook een voordeel hebben)
@Joost: Lees de service- en reparatievoorwaarden die Apple op zijn site heeft staan voor het “care” product.
Art 1.7 dat de schade het gevolg is van een ongeval, onoordeelkundig gebruik, blootstelling aan vocht, onderdompeling, onachtzaamheid, onjuist gebruik (inclusief onjuiste installatie, etc etc
Staat in contrast met wat er over het “care” product verteld wordt. Ondeskundig gebruik zoals valschade valt naar mijn weten onder de subkop onachtzaamheid.
Mogelijk dat de + aangepaste voorwaarden heeft maar deze kan ik na een half uur zoeken niet vinden. Zitten wel in de mooie doos maar dan heb je het al gekocht.
Deze “service” is net zo rot als de vroegere pixel garantie op laptops. Werd massaal aangeboden en gekocht tot dat er jurispondentie over kwam dat een consument mag verwachten dat een apparaat zeker bij normaal gebruik geen defecten kan krijgen.
Heb je nu echt de illusie dat Apple dit doet om de consument ter wille te zijn? of zie je ergens in de tunnelvisie dat het gewoon verkapte verkoopinkomsten zijn.
advies aan toekomstige kopers, kijk de verzekeringvoorwaarden van je eigen verzekering eens na of die van je creditcard, deze dekt ook na aankoop een bepaalde tijd schade zonder extra kosten en eigen risico.